آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 11 August

زلزله امروز در شمال غرب ایران؛ صدها کشته و مجروح

شبکه خبری سی ان ان به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد که زلزله های عصر امروز در شمال غرب ایران دستکم 40 کشته و 400 مجروح برجای گذاشته است.

ایسنا: رييس اورژانس كشور در بيان آخرين اخبار از زلزله عصر امروز شهرستان‌هاي ورزقان و اهر گفت: براساس آخرين گزارش‌هاي دريافتي حدود 40 تا 50 تن در اثر زلزله امروز جان خود را از دست داده‌اند.

تعداد مجروحان زلزله بالاست

خبرگزاری فارس: تخریب و مجروحان زلزله در روستاهای شهرستان اهر بالا گزارش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، در شهرستان اهر و روستاهای اطراف ریزش واحدهای مسکونی موجب زخمی شدن جمعی از مردم شده است.

گزارشی از تعداد دقیق مجروحان حادثه در حال حاضر در دست نیست.

عباس فلاحی بابایی نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز از تخریب با شدت بالا در روستاهای حوزه انتخابیه خود پس از زلزله ساعاتی پیش در آذربایجان شرقی خبر داد.

وی همچنین با اشاره به شدت مصدومیت مردم زلزله‌زده در اهر و هریس تاکید کرد: تنها خواسته ما از مسئولان این است که برای ما نیروهای امدادی و آمبولانس و تجهیزات کمکی بفرستند.

زلزله شهرستان اهر به بزرگی 6.2 ریشتر اعلام شده است.


درخواست كمك از 3 استان همجوار

معاون اجرايي اورژانس آذربايجان‌شرقي نيز از اعزام تمام پايگاه‌هاي اورژانس استان به مناطق زلزله‌زده ورزقان، هريس و اهر خبر داد.


آسيب ديدن ساختمان جديد دانشگاه آزاد در زلزله

نماينده تبریز در مجلس، با بيان اينكه زمين لرزه عصر امروز در شهرستان اهر و ورزقان در تبريز نيز احساس شد، گفت: براثر زلزله در تبريز، شيشه‌هاي بسياري از مكان‌ها تخريب و اين حادثه منجر به زخمي شدن برخي افراد شد.

زيرساخت‌هاي مخابراتي شهر قطع شده است

الله‌وردي دهقاني، نماينده ورزقان در مجلس با اشاره به زلزله ساعاتي پيش در منطقه شمال غرب كشور به ايسنا گفت: طبق آخرين اطلاعاتي كه ما كسب كرديم همه زيرساخت‌هاي مخابراتي به هم ريخته و تمامي خطوط قطع شده است.

وي افزود: بيشترين خرابي‌ها مربوط به ساختمان‌ها و منازل است و تاكنون تلفات جاني گزارش نشده اما تعداد زخمي‌ها زياد بوده است.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved