آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Monday 30 July

ورود گله های حزب اللهی به دانشگاه آزاد

ایسنا: فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی از بورسیه شدن نیروهایی که او آنها را حزب اللهی خوانده در دانشگاه آزاد خبر داده و گفته است:در چند ماه گذشته بورسیه ۲۰۰ نفر حزب‌اللهی درس‌خوان را انجام داده‌ایم.

وی افزود: جذب هیات علمی جدید باید دنبال شود. در چند ماه گذشته بورسیه ۲۰۰ نفر حزب‌اللهی درس‌خوان را انجام داده‌ایم. تدرس هیات علمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه را دنبال می‌کنیم و گزارش آن را به زودی منتشر می‌کنیم.

در روزهای گذشته همچنین خبرهایی درباره بورسیه شدن دختر فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد منتشر شده بود.

فرهاد دانشجو عصر یک‌شنبه در گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس با اشاره به وضعیت واحد آکسفورد دانشگاه آزاد گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم، واحد آکسفورد دانشگاه آزاد مجوز برگزاری دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از وزارت علوم یا مراجع ذی‌صلاح انگلستان نداشته است. البته برخی از مجوزها وجود داشته است که اجازه می‌داد دوره‌های تحصیلی مشترکا با دانشگاه‌های انگلیسی انجام شود و مدرک آن جزو دانشجویان دانشگاه‌های انگلیسی به حساب می‌آید.

او یادآور شد: طبق توافق به عمل آمده اگر در ۸ سال سالی ۱۰ دانشجو به دانشگاه معرفی کنیم، در مقابل دانشگاه نیز به ۴۰ درصد تخفیف می‌دهند. دانشگاه آزاد واحد آکسفورد تعهد کرده است که سالی ۱۰ نفر را به بدین ترتیب به دانشگاه معرفی کند.

رییس دانشگاه آزاد با بیان این که در حال حاضر واسطه‌گری دانشجویی در واحد آکسفورد انجام می‌دهیم، گفت: از ۱۳۸۲ تاکنون واحد آکسفورد دانشگاه آزاد هیچ مدرکی صادر نکرده است.

وی با اشاره به مبالغ واریز شده به حساب واحد آکسفورد گفت: هر مبلغی که تا به امروز به حساب واحد آکسفورد واریز شده است، به حساب افراد نرفته است بلکه به حساب دانشگاه آزاد واریز شده است و بنده غیر از این مشاهده نکرده‌ام.

دانشجو متذکر شد: این که گفته می‌شود برخی کارکنان واحد آکسفورد حقوق‌های زیادی دریافت کرده‌اند باید گفت که حقوق افراد براساس مصوبات هیات امنا پرداخت شده است. اگر این مبالغ کم یا زیاد بوده، قانونی انجام شده است. حقوق افراد براساس ارز رایج انگلستان پرداخت شده است.

وی افزود: جذب هیات علمی جدید باید دنبال شود. در چند ماه گذشته بورسیه ۲۰۰ نفر حزب‌اللهی درس‌خوان را انجام داده‌ایم. تدرس هیات علمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه را دنبال می‌کنیم و گزارش آن را به زودی منتشر می‌کنیم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved