آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 28 July

حمله به بازپرس پرونده کلاهبرداری ميلياردی

رزونامه خراسان: بازپرس رسيدگي کننده به پرونده کلاهبرداري ۵ميليارد توماني از فروشندگان بلور و شيشه تهران مورد حمله دو موتورسوار ناشناس قرار گرفت و کيفش به سرقت رفت.

عصر چهارشنبه هفته گذشته بازپرس دادسراي ناحيه ۶ تهران بعد از پايان کارش در دادسرا به سوي خودرواش که در خيابان دکتر شهريار پارک شده بود رفت. هنوز چند قدم تا خودرو باقي مانده بود که ناگهان يک موتورسيکلت که دو نفر سرنشين داشت در آنجا توقف کرد. يکي از آنها با چند گام بلند خود را به بازپرس رساند و از پشت چند ضربه به وي زد و وي را مجروح کرد. اين پايان کار نبود چرا که جوان مهاجم کيف دستي بازپرس را نيز از دستش قاپيد و در يک چشم به هم زدن از آن جا فرار کرد. بازپرس که در اين حادثه از ناحيه زانو مجروح شده بود نتوانست سارقان را تعقيب کند و با کمک چند رهگذر به يک مرکز درماني منتقل شد.

در اين حادثه مبلغ يک ميليون تومان پول نقد، همراه با مدارک اين مقام قضايي به سرقت رفت.بازپرس دادسراي ناحيه ۶ تهران چندي قبل رسيدگي به يک پرونده کلاهبرداري را برعهده گرفت که در آن چند تبهکار حرفه اي از فروشندگان بلور و شيشه تهران و همچنين نمايشگاه داران خودرو بيش از ۵ميليارد تومان کلاهبرداري کرده بودند. پشت پرده فعاليت کلاهبرداران زماني فاش شد که اين بازپرس دستور ويژه اي در اين خصوص صادر کرد و با پيگيري هاي وي، ظرف مدت کوتاهي يکي از سرکردگان باند کلاهبرداري به دام افتاد.در پي حمله افراد ناشناس به بازپرس دادسراي ناحيه ۶، افسران پليس در تلاشند تا دو مهاجم را شناسايي و دستگير کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved