آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 25 July

زن و دختر قربانی اسیدپاشی تهدید به مرگ شدند

سمیه مهری، زن قربانی اسیدپاشی ، با اشاره به آزادی شوهرسابقش که چندی پیش اقدام به پاشیدن اسید به صورت وی و دختر خردسالش «رعنا» کرده بود، با قرار وثیقه 100 میلیون تومانی از زندان، مدعی شد: «عباس» پس از آزادی از زندان، در تماس‌های تلفنی و همچنین پیغام‌های متعدد، عنوان کرده است که در صورت عدم‌رضایت، من و خانواده‌ام را خواهد کشت.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا وی با بیان اینکه «عباس» با وثیقه‌، شوهرخواهرش از زندان آزاد شد، گفت: از هفته پیش که این فرد از زندان آزاد شد، هر روز پیام‌های تهدید خود را برایم می‌فرستد.
سمیه با بیان اینکه «عباس» خواهان آن است تا رضایت خود را از اسیدپاشی او اعلام کنیم، گفت: او در تهدیدهایش عنوان کرده است که در صورت عدم‌رضایت ما را خواهد کشت.
وی مدعی شد: «عباس» فردی معتاد و موادفروش بود که از راه سرقت، مخارج خود را تامین می‌کرد و هنگامی که متوجه شد من قصد جداشدن از او را دارم، مرا تهدید به اسیدپاشی کرد و نهایتا در اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته در حالی که در خواب بودم، نقشه‌شومش را روی من و دختر 3/5 ساله‌ام «رعنا» اجرا کرد.
سمیه با بیان اینکه روز گذشته پدرش با مراجعه به دادگاه از «عباس» به دلیل تهدیدهای جدیدش شکایت کرده است، گفت: امیدوارم «عباس» تا مشخص شدن حکم نهایی‌اش در زندان بماند.
به گزارش ایسنا، بامداد اواخر اردیبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستای «برات‌آباد» شهرستان بم با صدای فریادهای «کمک» زنی جوان روبرو شدند که بلند فریاد می‌زد که «سوختم» و از مردم درخواست آب می‌کرد، هرچند همسایه‌ها در لحظات اولیه تصور می‌کردند که این زن 24 ساله دچار برق‌گرفتگی شده است اما هنگامی که صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم ساله‌اش را دیدند متوجه شدند که این زن قربانی اسیدپاشی شوهر معتادش شده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved