آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 16 July

جلسه ۳۵ وبلاگ‌نویس حامی دولت دهم برگزار شد

دیگربان: تیم محمود احمدی‌نژاد پس از بازداشت گروهی از خبرنگاران حامی خود و فیلتر ده‌ها سایت حامی دولت٬ تلاش‌های تازه‌ای برای ساماندهی رسانه‌ها و وبلاگ‌های نزدیک به رئیس دولت دهم را آغاز کرده است.
رسانه‌های نزدیک به تیم احمدی‌نژاد گزارش کرده‌اند که روز جمعه (۲۳ تیر) ۳۵ وبلاگ‌نویس نزدیک به وی٬ از شهر‌های تبریز، سبزوار، اصفهان، سمنان و قم در جلسه‌ای در تهران شرکت کرده‌اند.
از جزئیات این جلسه تاکنون گزارشی منتشر نشده٬ اما آن‌طور که برخی وبلاگ‌نویسان شرکت کننده در این جلسه نوشته‌اند موضوع جلسه تهیه «نقشه جامع» برای حامیان احمدی‌نژاد بوده است.
سایت «ندایی از درون» با اعلام این خبر از ضرورت انسجام نیرو‌های حامی احمدی‌نژاد در انتخابات آینده خبر داده و نوشته که شاید این جریان در آینده از «سر ناچاری» به نامزد اصلاح‌طلبان رای دهد.
این سایت نوشته که حامیان احمدی‌نژاد قرار است در آینده «مجموعه بزرگی» تشکیل دهند.
از زمان علنی شدن اختلاف‌ها میان علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد٬ ده‌ها سایت و وبلاگ حامی رئیس دولت دهم فیلتر شده و چندین خبرنگار وابسته به «جریان انحرافی» نیز بازداشت شده‌اند.
احمدی‌نژاد در ماه‌های اخیر به سمت اکبر هاشمی رفسنجانی متمایل شده که برخی تحلیل‌گران این رویکرد وی را مشکوک ارزیابی می‌کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved