آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 16 July

تخریب شریعتمداری اولویت اول روزنامه دولت

"صراط نیوز" - پس از افشاگری حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان که در آن به دخالت دستهای پشت پرده از جمله گروهک انحرافی در گرانی های اخیر خبر داده بود ، روزنامه دولت فاز جدیدی از تخریبهای خود علیه مدیرمسئول کیهان را کلید زده است.

روزنامه جوان فکر که در مطلبی شبه طنز تلویحا نماینده رهبر انقلاب در موسسه کیهان را خرزوخان نامیده بود با این سوال حسین شریعتمداری مواجه شد که چه رابطه ای میان گردانندگان روزنامه دولت و عوامل گرانی های اخیر وجود دارد که تیم رسانه ای دولت را اینگونه به تقابل وا داشته شده است؟

هر چند مسئولین روزنامه ایران هیچوقت پاسخ این سوال را ندادند اما با ادامه افشاگری های مدیرمسئول کیهان و پرده برداری از همکاری تنگاتنگ عوامل نفوذی برای آشفته کردن بازار در روزهای اخیر، باز هم روزنامه دولتی ایران در ستون شیپورچی خود به هتاکی و توهین اقدام کرده و مطالبی طنز آمیز را علیه وی منتشر کردند .
گردانندگان روزنامه دولت که ظاهرا از افشاگری های شریعتمداری بدجور به تنگ آمده اند در آخرین اقدام خود با انتشار شعری در صفحه سه این روزنامه انتقادات وی به رئیس دفتر رئیس جمهور را به باد سخره گرفتند .

این هجمه های بولتن دولتی ایران در حالی هر روز بر تعدادشان افزود می شود که شریعتمداری بدون کوچکترین عقب نشینی همچنان به رو کردن دست منحرفین در پس پرده وابسته به حلقه انحرافی ادامه می دهد . با این تفاسیر به نظر می رسد این روزها یکی از اولویت های اصلی روزنامه دولت ، جو سازی و تخریب حسین شریعتمداری تعیین شده است . شانتاژهای روزنامه ایران علیه نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان در حالی این روزها با شدت بیشتری دنبال می شود که این روزنامه اخیرا با کاهش شدید مخاطب روبرو شده .
اخراج تعداد زیادی از دست اندرکاران روزنامه دولت توسط جوان فکر و اظهارات سخنگوی شورای نگهبان پیرامون روزنامه ایران این روزها مهمترین چالش مسئولین رسانه ای دولت شده است.

عباسعلی کدخدایی در آخرین نشست مطبوعاتی خود پیرامون عملکرد روزنامه دولت گفته بود: "این شیوه هایی که برخی ها در برخی از کاغذ پاره ها که با بودجه بیت المال ارتزاق می کنند و شخصیت های نظام را به استهزاء گرفته اند، شیوه های درستی نیست." با این وجود مشخص نیست چرا روزنامه دولت این روزها به جای کمک به حل مسئله گرانی و چاره اندیشی برای رهایی مردم از این مسئله، به تخریب و جو سازی خود با قوت بیشتری ادامه می دهد ؟!

جوان فکر که این روزها همه تلاشش را می کند تا با رسانه هایی که در اختیار دارد دفاع همه جانبه ای را از دولت و به خصوص شخص رئیس دفتر رئیس جمهور انجام دهد در حالی چشم خود را به روی همه واقعیت های جامعه بسته است که بسیاری از دلسوزان عرصه سیاست تأکید دارند که قوه قضائیه باید حکم صادر شده در باره وی را به اجرا در بیاورد و او قصد دارد با ایجاد نوعی درگیری کاذب افکار عمومی را از موضوع محکومیتش منحرف کند .




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved