آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 09 July

منتظر اتفاقات تلخی در مجلس نهم باشيد

خبرگزاري آريا- مجتبي ذوالنور در نشريه پنجره شديدا از لاريجاني رييس مجلس انتقاد کرد.

ذوالنور جانشين سابق نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مصاحبه اي با نشريه پنجره شرکت کرد.اين نشريه ابتدا در معرفي نوشته است: مجتبي ذوالنور به‎دليل حضور در انتخابات مجلس از نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران خارج شد اما در پي آن‎که نتوانست در انتخابات اخير وارد بهارستان شود به سخنراني در مجامع مختلف و شرکت در جلسات بصيرت سياسي مي‎پردازد. چندي پيش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) در ديداري خصوصي، در رابطه با سخنراني‎‎هاي جنجالي ايشان درباره دولت توصيه‎‎هايي را فرموده بود، ذوالنور با توجه به توصيه‎‎هاي رهبري از اظهارنظر پيرامون اقدامات اخير دولت طفره رفت و صرفا به تحليل اتفاقات اخير مجلس پرداخت.
اشاره پنجره به نقل خود ذوالنور است که در گفتگو با مشرق گفته بود:در آن روز اشخاصي از مسوولين کشور در ديدار حاضر بودند. آقا در آنجا به بنده فرمودند: «آقاي ذوالنور آتش توپخانه شما خيلي شديد است اينقدر شديد به مصلحت نيست.»
اما ذالنور در مصاحبه خود با پنجره اين بار آتش را بر علي لاريجاني ريخت و مدعي شد: آقاي لاريجاني با همراهي اصلاح‎طلبان و برخي ديگر از جريانات سياسي توانستند کرسي رياست مجلس را بدست آورند و بنده مطلع هستم که آقاي لاريجاني در جلسه‎اي گفته بودند: «درست است که در مجلس نهم تعداد اصلاح‎طلبان کم است اما همين‎ها هم از خودمان هستند!» آقاي لاريجاني با اصلاح‎طلبان احساس خوديت دارد. لذا چنين مواضعي خيلي دور از انتظار و عجيب نيست. ايشان در دوره قبل با اصلاح‎طلبان کاملا هماهنگ بود و اين دوره نيز شاهد ادامه همين روند هستيم و مواضع ايشان در دوران فتنه هم که
مشهود است.
ذوالنور که به مجلس نهم راه نيافت در اين مصاحبه با نقد فرآيند راي آوري لاريجاني اظهار داشت: در بحث انتخاب هيأت رييسه؛ لابي گري، تخريب رقبا و هزينه از بيت المال مشهود بود. در ابتداي مجلس برخي عليه آقاي حداد عادل تبليغ کردند و گفتند
به حداد رأي ندهيد که اگر رييس شود، مجلس بورکينافاسو مي‎شود و حتي ميوه‎ها از روي ميز کميسيون‎ها جمع مي‎شود. وقتي در انتخاب هيأت رييسه چنين اتفاقاتي رخ مي‎دهد، بايد منتظر چنين اتفاقات تلخي در مجلس نهم باشيم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved