آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 25 June

دولتی‌ها: بی خبری مراجع از وضع زندگی مردم

يک عضو هيئت رئيسه مجلس نهم با باطل خواندن ادعاي دولت مبني بر اينکه علما، نخبگان و مراجع کشور تحت تاثير دروغ پردازي و سياه‌نمايي درباره وضع موجود اظهار نظر مي‌کنند، گفت:دولت نبايد منتقل کنندگان صداي ملت را متهم به بي‌خبري کند.

حسين سبحاني نيا در گفت‌و گو با خانه ملت، ادعاي مشاور رئيس جمهوري مبني بر اينکه علما، نخبگان و مراجع کشور تحت تاثير دروغ پردازي‌ها و سياه نمايي درباره وضع موجود اظهار نظر مي کنند، گفت: ادعاي دولت باطل است.

نماينده نيشابور درمجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه روحانيت در متن مردم و محرم مسائل و مشکلات ملت است، افزود: به دور از هرگونه غرض ورزي مشکلات مردم از طريق مراجع و علما به سياسيون و مسئولان اجرائي انتقال داده مي‌شود و کتمان آن صلاح نيست. وي، با بيان اينکه نگراني از وضع موجود و اظهارنظر درباره مشکلات مردم از خصوصيات مراجع و علما است، ادامه داد: مستند اظهارات مراجع مردم و مشکلات آنها است و دولتي‌ها نبايد سعي کنند که مراجع و علما را افرادي بي خبر از وضع زندگي مردم جلوه دهند.

عضو فراکسيون روحانيت مجلس نهم، با بيان اينکه توجه دولت به وظايف روحانيت در طول تاريخ آنها را متوجه اين واقعيت مي‌کند که اين قشر هميشه دلسوز مردم بوده و با هدف رفع مشکلات مردم، مشکلات آنها را به مسئولان انتقال مي‌دهند، اظهار کرد: اينکه افرادي در دولت قصد دارند با انگيزه‌هاي سياسي و دفاع بي منطقي از عملکرد خود با فرافکني ديگران را متهم به بي خبري کنند، اشکال حقوقي و شرعي دارد. سبحاني نيا، با بيان اينکه دولت از واقعيت‌ها چشم پوشي مي‌کند، ادامه داد: کسي که مي گويد گراني وجود ندارد و سياه نمايي مي‌شود بايد استدلال بياورد، اين درحالي است که گراني نان و گوشت و مرغ و شير به معضلي تبديل شده که تمام قشرها آن را درک مي‌کنند و اين مسئله قابل انکار نيست.

اين عضو هيئت رئيسه مجلس نهم، با بيان اينکه انکار واقعيت‌ها نه در سايت و نه در روزنامه دولت نمي‌تواند بين مردم و مراجع فاصله اندازند، نتيجه چنين اظهار نظرهايي را جدايي ملت از دولت خواند و اظهار کرد: دولت بايد متوجه وضع اقتصادي ملت باشد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved