آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 21 June

طرح «زنان ویژه» برای برخورد با روسپیگری در راه است

شهرزادنیوز: برخی از زنان روسپی از این طریق امرار معاش می‌کنند، این یک واقعیت در جامعه ما است و برای حل آن نیازمند ساز و کار مناسبی هستیم.
محمدعلی عرفان منش، مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران، ضمن بیان این مطلب در گفتگو با ایلنا، گفت که طرح برخورد با زنان روسپی در قالب طرح "زنان ویژه"، با نگاه و برنامه جدید توسط استانداری تهران تهیه شده است که در سال جاری اجرایی می‌شود.
وی همچنین گفت که مهم‌ترین مشکل در بحث آسیب‌های اجتماعی برخورد بدون کار فرهنگی برای بازگرداندن آسیب دیدگان به سطح جامعه برای داشتن زندگی سالم در جامعه است. و اذهان داشت که این معضل، همانند بحث متکدیان، دارای چرخه معیوبی است. این افراد از سطح جامعه جمع آوری شده و در مراکز غربالگری چند شبی آن‌ها را نگه داری کرده و سپس به جامعه بازگردانده می شوند. این چرخه سالمی نیست چراکه باید این افراد به دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط برای توانمندسازی تحویل داده شوند.
به گفته وی، در قالب طرح زنان ویژه، دستگاه‌های مسئول به تفکیک وظایفشان مشخص شده است و قصد آن است که از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها، به ویژه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی، قضایی و امنیتی که در این بخش مسئول هستند، حتی قوه مجریه، استفاده شود.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved