آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 31 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 20 June

اعتصاب رانندگان حمل سیمان تهران وارد روز چهارم شد

خبرگزاری هرانا - اعتصاب رانندگان بزرگ‌ترین کارخانه تولید سیمان ایران (کارخانه سیمان تهران) در حالی وارد روز چهارم شد که رانندگان حمل سیمان کیسه نیز به جمع اعتصابیون پیوستند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، رانندگان بزرگ‌ترین کارخانه تولید سیمان ایران (سیمان تهران) چهار روز پیش در اعتراض به پایین بودن کرایه‌های حمل و نقل دست به اعتصاب زدند.

این اعتصاب امروزدر حالی وارد روز چهارم شد که رانندگان حمل سیمان کیسه‌ای نیز به این اعتصاب ملحق شدند وهمراهی خود رابا رانندگان حمل سیمان فله‌ای اعلام داشتند ودر حال حاضر تمامی رانندگان در اعتصاب به سر می‌برند و تارسیدن به خواسته‌های به حق خود از حمل بار خود داری می‌کنند لازم به ذکر است که ماموران امنیتی در بین رانندگان حضورچشم گیری دارند واز صبح امروز مشغول فیلم برداری از اعتصاب کنندگان هستند.

به گفته «انجمن کارگری- رانندگان ناوگان حمل و نقل سیمان شهر ری» رانندگان تا رسیدن به خواسته‌هایشان به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

گفتنی‌ست، در اسفند ماه سال گذشته نیز اعتصاب مشابهی از سوی رانندگان حمل سیمان کارخانه سیمان تهران بدلیل پایین بودن کرایه‌های حمل و نقل انجام گرفته بود که با کارشکنی تعاونی مصالح فروشان تهران و قول مقامات امنیتی مبنی بر اینکه با پایان دادن اعتصاب به خواسته‌هایتان رسیدگی می‌شود بی‌نتیجه ماند.

لازم به ذکر است که در پنج ساله گذشته ۳۰ درصد به کرایه حمل افزوده شده و این مبلغ با توجه به تورم ۴۰۰ درصدی در قیمت اجناس مصرفی خودرو‌های سنگین در پنج سال گذشته بسیار نا‌عادلانه است.

به گفته یکی از کارگران، در پی این اعتصاب قیمت سیمان در بازار آزاد کیسه‌ای ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش داشته است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved