آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 16 June

فعالیت 13 هزار و 300 کانون فرهنگی در مساجد

شهرزادنیوز: 13 هزار و 300 کانون فرهنگی و هنری در مساجد کشور فعال هستند و تلاش می‌شود که با افزایش این کانون ها و کشاندن جوانان به مساجد با جنگ نرم مقابله شود.
سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بابیان این مطلب در جمع امام جمعه های مساجد استان قم، افزود که تعداد کانون های فرهنگی مساجد استان قم 873 کانون هستند که از این تعداد 372 کانون فرهنگی و هنری فعال هستند، ولی انتظار دارد که تمامی مساجد استان دارای کانون‌های فرهنگی و هنری باشند.
به گفته وی، در مسئله عفاف و حجاب می‌توان جوانان را از طریق مساجد آموزش داد، از این رو باید برنامه ریزی شود تا جوانان بیشتری به مساجد روی آورند و مباحث مربوط به عفاف و حجاب برای آنها مطرح شود.
به گزارش مهر، وی اذعان داشت که با وجود همه این ها، وضعیت کشور از نظر حجاب مشکل دارد و باید از ظرفیت دیگر جاها مثل ائمه جماعات استفاده کرد تا شاهد رفع مشکل بدحجابی در کشور بود.
وزیر ارشاد اسلامی، در رابطه با وضعیت حجاب در نمایشگاه کتاب گفت که مسائل حجاب در نمایشگاه امسال مناسب‌تر از سال‌های گذشته بود و اقدامات خوبی از سوی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکردر این زمینه انجام شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved