آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 16 June

حمله کم‌سابقه صفارهرندی به تیم احمدی‌نژاد

دیگربان: محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان غیرمستقیمی محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی را افرادی «بی‌سر و پا و بی‌مقدار» خواند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا٬ آقای صفارهرندی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم حملات تند و کم‌سابقه‌ای متوجه احمدی‌نژاد و نزدیکانش کرده که در نوع خود کم‌سابقه است.
وی بدون آنکه به نام احمدی‌نژاد اشاره کند گفته است کسی که در برابر دستور ولی فقیه «قهر» می‌کند یا «ابرو بالا» می‌اندازند به خدا نزدیک نیست.
من‍ظور این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام٬ قهر ۱۱ روزه سال ۱۳۹۰ احمدی‌نژاد در برابر دستور علی خامنه‌ای مبنی بر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات است که جنجال‌های زیادی به پا کرد.
صفارهرندی همچنین به افرادی اشاره کرده که برای پیروی نکردن از ولی فقیه «بازی درمی‌آورند» و «به دروغ به امامت ولی عصر» توسل می‌جویند.
وی خطاب به این دسته از افراد گفته است: «تو غلط کردی؛ تو بی‌سر و پا و بی‌مقدار از معرفت و بی‌مقدار از ایمان و بی‌مقدار از تقوا.»
صفارهرندی در بخش دیگری از سخنان خود به مصاحبه بهمن شریف‌زاده از حامیان اسفندیار رحیم‌مشایی با روزنامه شرق اشاره کرده و از وی با عنوان شخصی «فاسد» یاد کرده است.
صفارهرندی وزیر ارشاد دولت نهم محمود احمدی‌نژاد بود که به خاطر اختلاف با رحیم‌مشایی از مقام خود کنار گذاشته شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved