آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Friday 15 June

پلمپ دهها کافی شاپ و چایخانه در ارومیه و لرستان

پلمپ ۹۰ واحد کافی شاپ و قهوه خانه سنتی در استان لرستان

خبرگزاری هرانا - رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی لرستان از پلمپ ۹۰ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.

سرهنگ الماسیان در گفتگو با ایلنا افزود: در راستای تداوم اجرای طرح‌های کنترل نظارتی به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات احتمالی در مراکز کافی شاپ و قهوه خانه‌های سنتی، پاکسازی این مراکز از مظاهر علنی فساد و.... ماموران اماکن عمومی اطلاعات و امنیت استان، با هماهنگی مقام قضایی به مدت ۶ روز اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در این مدت، ۲۵۶ مورد بازدید انجام که ۶۵۸ عدد قلیان، ۳۵۰ قطعه صور غیرمجاز و ۶ دستگاه کیس رایانه حاوی تصاویر غیرمجاز، ۱۴۸ بسته تنباکو، ۷هزار و ۴۴۰ نخ انواع سیگار قاچاق و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد.

سرهنگ الماسیان عنوان کرد: علاوه بر پلمپ ۹۰ واحد صنفی متخلف، ۱۰۶ اخطار پلمپ صادر شد.


پلمب ده‌ها رستوران و چایخانه در ارومیه

خبرگزاری هرانا - صبح دیروز ۲۵ خرداد ماه صد‌ها مامور نیروی انتظامی در تفرج‌گاه بند ارومیه ده‌ها رستوران و چایخانه سنتی را به بهانه عرضه قلیان پلمب نموده و اقدام به جمع آوری قلیان‌ها نمودند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی صبح امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه، صده‌ها مامور نیروی انتظامی در تفرج‌گاه بند ارومیه، ده‌ها رستوران و چایخانه سنتی را در این تفرج‌گاه به بهانهٔ عرضه قلیان پلمب نموده و اقدام به جمع آوری قلیان‌ها نمودند.

لازم به یاد آوری‌ست، تفرج‌گاه بند اورمیه یکی از پر رفت و آمد‌ترین محل‌های جوانان ارومیه در روز‌های تعطیل می‌باشد و بار‌ها ماموران نیروی انتظامی به بهانه‌های مختلف از جمله مقابله با حرکات نمایشی خودرو‌ها در محوطه پارکینگ این تفرج‌گاه مبادرت به بازداشت و ارعاب جوانان کرده‌اند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved