آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 14 June

مرجع حکومتی: مردم با نامه و ايميل به ما می گويند نگرانند

خبرگزاري آريا- حضرت آيت الله مکارم شيرازي با ابراز نگراني از گراني گفتند: مشکل عمده مردم مسئله گراني است که بايد با آن ريشه اي مقابله نمود.

به گزارش مرکز خبرحوزه،‌ معظم له صبح امروز در ديدار با رييس مجلس شوراي اسلامي خواستار برخورد ريشه اي با گراني و برخي مشکلات فرهنگي شدند و اظهار داشتند: يکي از عمده نگراني مردم که همواره از طريق نامه و ايميل به ما ابراز مي کنند مسئله گراني است که بايد با آن مقابله شود.
ايشان افزودند: البته اينکه بخواهند با زور قيمت اجناس را پايين بياورند نمي شود بلکه بايد به صورت ريشه اي با آن برخورد گردد .
حضرت آيت الله مکارم مسائل فرهنگي را از ديگر مشکلات مردم بيان کرده و گفتند: بخشي از اين مسائل متوجه وزارت فرهنگ و ارشاد است که فيلم هايي منتشر مي کند که از لحاظ واقعاً وحشتناک است.
اين مرجع تقليد اظهار داشتند: البته صدا و سيما نيز در عرصه مسائل فرهنگي و اخلاقي نتوانسته به خوبي عمل کند.
ايشان فعاليت نيروي انتظامي در مقابله با ناهنجاري هاي فرهنگي و اجتماعي را مورد تقدير قرار داده و افزودند: اين حرکت نيروي انتظامي اقدام مبارکي است و نبايد جلوي اين اقدامات مفيد را گرفت.
حضرت آيت الله مکارم بيان داشتند: يکي ديگر از مشکلاتي که مردم از آن گله دارند جريمه ديرکرد بانک ها است که بر خلاف صريح شرع مقدس مي باشد در حالي که نام آن نيز بانکداري اسلامي است.
خاطرنشان مي شود در ابتداي اين ديدار دکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي از اقدامات و مصوبات مجلس هشتم و همچنين برنامه ها و سياست هاي مجلس نهم گزارشي ارايه کرد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved