آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 14 June

حکومت اسلامی تهیه نان و پنیر را هم سخت کرد

مجلس نیوز: در سه سال اخیر با رشد رو به افزایش گرانی ها مردم طبقه محروم با خود می گفتند چاره ای جز قناعت کردن به نان و پنیر نیست ، اما دولت با اقدام بی سابقه خود یعنی گران شدن بی منطق نان تهیه نان و پنیر را هم برای مردم سخت کرد.

سید ناصر موسوی لارگانی گفت: متاسفانه دولت به هر قانونی را که به نظر خودش خوش نیاید عمل نمی کند و یا در انجام ان تاخیر می اندازد .

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اصرار و انکارهای دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی افزود: دولت تا پیش از تصویب بودجه اصرار بر انجام فاز دوم طرح هدفمندی داشت ، اما به نظر می رسد چون به اعتبار مورد نظر خود در بودجه نرسیده است از اجرای فاز دوم سرباز می زند.

وی ادامه داد: تامین اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی که دولت در نظر داشت باعث مشکلات زیادی می شد و تورمی سنگینی را برای مردم به وجود می اورد، بنابراین مجلس موافقت نکرد و با همان شیب ملایم تاکید شده در قانون، اعتبار ۶۶ هزار میلیارد تومان را برای اجرای فاز دوم تعیین کرد و این باعث می شود دولت در اجرای فاز دوم تعلل کند.

موسوی لارگانی با اشاره به تورمی که از جانب بانک مرکزی اعلام می شود گفت: تورمی که بانک مرکزی را می کند مربوط به ۳۵۰ قلم جنس است که شاید بسیاری از این کالا هرگز در زندگی روزمره بسیاری از مردم به کار نیاید اما نان مقوله متفاوتی است.

وی تاکید کرد: در سه سال اخیر با رشد رو به افزایش گرانی ها مردم طبقه محروم با خود می گفتند چاره ای جز قناعت کردن به نان و پنیر نیست اما دولت با اقدام بی سابقه خود یعنی گران شدن بی منطق نان تهیه نان و پنیر را هم برای مردم سخت کرد.

نماینده فلاورجان افزود: ظرف چند روز گذشته ۳۰ درصد قیمت نان افزایش پیدا کرده است و این برای مردم قابل قبول و پذیرش نیست.

وی در خاتمه گفت:وزارت خانه های مسئول و سازمان های نظارتی نظارت جدی تری بر تورم و افزایش قیمت ها داشته باشند تا مردم با مشکلات بیش تری مواجه نشوند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved