آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 14 June

پلمپ ۶۳ چایخانه سنتی در کرج

خبرگزاری هرانا - پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز با اجرای طرح بازدید از چایخانه‌های سنتی ۶۳ واحد صنفی متخلف را پلمپ و برای ۸۲ واحد نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

به گزارش تارنما خبری پلیس، سرهنگ حبیب اله صادقی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز در تشریح جزئیات این خبر گفت: متاسفانه برخی از چایخانه‌های سنتی سطح شهرستان کرج که عمدتا بدون مجوز نیز می‌باشند پاتوقی شده است برای افراد لاابالی و اراذل و اوباش که به راحتی در این چایخانه‌ها انواع تخلفات را انجام می‌دهند.

وی افزود: برخی از چایخانه‌های سنتی به خاطر تردد افراد معتاد و ارذل و اوباش در آن‌ها با به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان به یک تهدید و معضل اجتماعی تبدیل شده‌اند.

صادقی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی چایخانه‌های سطح شهرستان کرج، طرح برخورد با چایخانه‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند و یا اینکه با داشتن مجوز فعالیت در آن‌ها انواع تخلف صورت می‌گیرد اجرایی شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: با اجرای این طرح تعداد ۲۲۹ چایخانه در سطح شهرستان کرج مورد بازدید قرار گرفت و از این تعداد ۶۳ چایخانه متخلف پلمپ و به ۸۲ چایخانه اخطاریه پلمپ صادر شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved