آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 09 June

حب الدنيا برخی مسئولين ترمز پيشرفت کشور است

حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب رئيس قرار گاه عمار با اشاره به نقش و وظيفه خطير جمهوري اسلامي در مقطع کنوني جهان گفت: وجود حب الدنيا در دل مسئولين ترمز روند پيشرفت در کشور محسوب مي شود.

حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب رئيس قرارگاه «عمار» در گفتگو با خبرنگار روزنامه رسالت با اشاره به اينکه
دنيا دوستي اصل و ريشه همه خطايا و کج روي هاست به تفاوت مسئوليت هاي خواص و عوام اشاره کرد و گفت: برخلاف زندگي مردم عادي که غالبا خطاهاي کوچکي دارند مسئولين و خواص به دليل جايگاه ويژه شان در معرض لغزش و خطاهاي بزرگ قرار مي گيرند. وي با بيان اينکه غالبا منابع عظيم مالي تحت نظر مسئولين و مديران کشور رد و بدل مي شود گفت: نوع تعامل برخي از مديران و مسئولين که بيشتر با سرمايه داران سرو کار دارند مي تواند موجبات يک فساد بزرگ اقتصادي را پديد آورد.

وي با تاکيد بر اينکه مديران داراي حب الدنيا نه تنها به دنبال
طرح هاي واقعي پيشرفت نيستند بلکه از طرح هايي با ريخت و پاش زياد که فساد آور است حمايت مي کنند افزود: در همين پرونده فساد بزرگ اقتصادي نيز مي بينيم برخي مسئولين براي رسيدن به پول از طرح هاي زمين گير شده پشتيباني مي کردند تا از کنار آن ثروتي را اندوخته سازند.

وي همچنين با اشاره به اينکه اکثر مسئولين ما افرادي پاکدست هستند بر لغزنده بودن جايگاه مسئوليت تاکيد کرد و خاطرنشان نمود: هرمقداري مسئوليت ها بيشتر شود هجوم شيطان و حب الدنيا هم بيشتر مي شود و شيطان گناهان را براي انسان زينت مي دهد.

وي همچنين با اشاره به رسالت خطير جمهوري اسلامي ، خيانت به پيشرفت کشور را خيانت به يک حرکت بزرگ جهاني دانست و گفت: انقلاب اسلامي ايران امروز بار مسئوليتي بسيار خطير را به دوش
مي کشد؛ ما الگويي براي مردمان جهان هستيم و خائنين به کشور در آخرت بايد پاسخگوي کل بشريت باشند.

گفتني است رهبر معظم انقلاب اسلامي در مراسم ارتحال
امام خميني(ره) توقف؛ خودشگفتي ، غفلت ، اشرافيگري ،؛ لذت‌جويي و به فكر جمع كردن زخارف دنيا افتادن را از موانع دستيابي به پيشرفت اعلام کردند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved