آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Friday 01 June

سالمرگ خمینی؛ حضور بیش از 700 جیره بگیر خارجی

صدا و سیمای رژیم: مسئول فرهنگی کمیته بین الملل ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در این باره گفت: این افراد به ویژه اندیشمندان و فرهیختگان بیش از 20 کشور جهان هستند که شمار آنان در مقایسه با پارسال 20 درصد افزایش یافته است.
سید احمد میریان گفت: این افراد ازکشورهایی مانندپاکستان، افغانستان، سوریه، ترکیه ، لبنان ، کویت ، بحرین ، عربستان ، سریلانکا ، هند ، روسیه ، مصر، تونس ، لیبی، زیمبابوه ، آفریقای جنوبی ، نیجر ، غنا ، هلند ، فرانسه و بوسنی به کشورمان سفر کرده اند.
وی افزود : میهمانان خارجی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اکنون در حال عزیمت به دانشگاه تهران برای حضور در نماز جمعه تهران هستند و بعدازظهر امروز نیز از اماکن تاریخی و دیدنی شهر تهران و نیز از برج میلاد بازدید می کنند.
میریان ، حضور در مراسم رسمی بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد ، سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام در 16 خرداد را از دیگر برنامه هایی برشمرد که برای این میهمانان تدارک دیده شده است.
وی گفت : اندیشمندان خارجی شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) صبح فردا در همایش بین المللی اخلاق و سیاست در سیره علوی از دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و 16 خرداد در همایش دیگری با عنوان امام خمینی (ره) و بیداری اسلامی شرکت می کنند.
شیفتگان حضرت روح الله از کشورهای مختلف جهان دیروز پس از دیدار با رئیس جمهور از بیت شریف حضرت امام (ره) ، حسینیه و نگارستان جماران نیز بازدید کردند.






Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved