آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 29 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Friday 18 May

خودروی چینی جای هیوندای کره ای را در بازار ایران گرفت

ایرنا: سخنگوی گروه صنعتی کرمان خودرو از عرضه خودروی جدید این شرکت از چند روز آینده در بازار خبر داد.

مجذوبی در حاشیه رونمایی از خودروی وولکس گریت‌وال در جمع خبرنگاران گفت: این خودرو در چهار تیپ و در سطح قیمتی ٢٥ تا ٣٠ میلیون تومان از چند روز آینده به بازار عرضه می شود که البته ادامه تولید این خودرو تنها در دو تیپ صورت خواهد گرفت.

وی برنامه امسال تولید این خودرو را هشت هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: تاکنون ٢٤٠ دستگاه از آن تولید شده که آماده فروش به صورت نقدی است.

سخنگوی گروه صنعتی کرمان‌خودرو‏ افزود: از اسفند سال ٨٩ اقدام به شناسایی کمپانی‌های صاحب نام در دنیا کردیم که امکان همکاری با ایران را داشتند و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته‏، گریت‌وال انتخاب شد.

به گفته وی، این درحالی است که از اواخر سال گذشته‏ کار تولید آزمایشی خودروهای وولکس С30 آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه وولکس توانسته استاندارد یورو چهار را در ایران پشت سر بگذارد، تصریح کرد: گریت وال یکی از پنج شرکت صاحب‌نام خودروساز در چین است که محصولاتش در بسیاری از بازارهای دنیا از جمله استرالیا و اروپا طرفداران بسیاری دارد.

مجذوبی همچنین با یادآوری پایان همکاری ایران با هیوندا گفت: دو خودروی ورنا و آوانته دیگر در ایران تولید نمی‌شود‏ اما مطابق با توافقات صورت گرفته، تامین قطعه و ارائه خدمات پس از فروش این خودروها تا 10 سال بعد از تولید و عرضه آخرین خودرویی که به بازار عرضه شده است، ادامه خواهد یافت.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved