آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 16 May

آخوند مصلحی: وزارت اطلاعات ناشر ندارد

وزیر اطلاعات خبر داد که در خصوص شناسایی قاتلین دیگر شهدای هسته‌ای به نتایج خوبی رسیده‌‌اند و در زمان مقتضی نیز این نتایج اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه جلسه استانی هیات دولت در خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یک باند تروریستی قصد داشته در ایام نوروز در تهران عملیات تروریستی انجام دهد گفت: قبلا اعلام شد که اعضای این باند تروریستی دستگیر شده‌اند و البته باید موارد دیگری نیز در این ارتباط بررسی و کشف شود.

مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فیلم قلاده‌های طلا را دیده‌اید و نظرتان در مورد این فیلم چیست؟ اظهار داشت: این فیلم را دید‌ه‌ام و این فقط یک فیلم است.

وی با اشاره به اینکه قاتل شهید علی محمدی امروز اعدام شد، درباره اقدامات وزارت اطلاعات در شناسایی قاتلین دیگر شهدای هسته‌ای، تاکید کرد: ما به نتایج خوبی رسیده‌‌ایم و در زمان مقتضی نیز این نتایج اعلام خواهد شد و نتایج این بررسی‌ها را مشاهده خواهید کرد.

مصلحی در پایان در پاسخ به سوال دیگری درخصوص جمع آوری کتاب "شرح اسم " به دلیل اشتباهات تاریخی و غیر تاریخی و برخی شایعات مبنی بر این‌که این کتاب توسط یکی از ناشران وابسته به وزارت اطلاعات منتشر شده است، گفت: وزارت اطلاعات ناشر ندارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved