آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 15 May

ابراز نااميدی کارگزاران رژيم نسبت به مذاکرات اتمی

سخنگوی وزارت خارجه رژيم در آستانه مذاکرات بر سر بحران اتمی با لحن مايوسانه ای گفت، معلوم نيست که موضع آنها در قبال جمهوری اسلامی عوض شده باشد.

همزمان يک کارگزار رژيم پيشاپيش نسبت به نتيجه دور بعدی گفتگو بر سر بحران اتمی ابراز نااميدی کرد و گفت، آمريکا، انگليس و فرانسه سابقه خوبی در عرصه تعهدات که طی اين 10سال مطرح کرده اند ندارند و به همين دليل می شود گفت، تضمينی برای اجرای تعهدات گروه 1+5 وجود ندارد.

مهدی فضايلی که رسانه های حکومتی از وی به عنوان کارشناس مسايل سياسی نظام ياد کرده اند، افزود، با توجه به سابقه 10ساله موضوع هسته ای ايران و عدم اجرای تعهدات دو توافق نامه سعدآباد و پاريس از سوی کشورهای طرف قرارداد، همواره دغدغه و نگرانی مبنی بر عدم وجود تضمين برای اجرای تعهدات گروه 1+5 وجود دارد.

شيخ الاسلام معاون سابق وزارت خارجه رژيم نيز در اظهارات مشابهی گفت، ما به غربی ها اميد نداريم که حرف خود را تغيير ندهند هر چند اگر به تعهدات خود پابند نباشند و زير قول شان بزنند برای آنها بد خواهد شد.

معاون پيشين وزارت خارجه رژيم افزود، اگر غربی ها به اثرگذاری تحريمها عليه ايران اميدوار باشند برخوردشان در استانبول و به تبع آن در بغداد تاکتيکی بوده بنابراين بايد ببينيم برخورد غرب تا چه حد تاکتيکی و تا چه حد راهبردی است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved