آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 13 May

سفرهای استانی دولت معجزه رهبری است

خبرگزاري آريا - رييس ستادكل نيروهاي مسلح گفت: سفرهاي استاني معجزه انقلاب اسلامي و معجزه رهبري است و ما بايد از جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد و همكاران ايشان سپاسگزار باشيم كه چنين حركت راهبردي بزرگي را در دوران رياست جمهوري ارائه كردند.
سرلشكر بسيجي سيدحسن فيروزآبادي در دانشگاه عالي دفاع ملي ضمن تبريك ميلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا كوثر اعطايي خداي تعالي به رسول اكرم (ص) و تولد حضرت امام خميني (ره)،‌ در ارتباط با دو راهبرد امروز در ايران و كشورهاي اسلامي به يكصدمين سفر استاني هيات دولت به خراسان رضوي اشاره و اظهار كرد: در اين سفرها، مسوولان به خدمت مردم در استان‌ها وشهرستان‌ها مي‌روند و از نزديك مسائل و مشكلات مردم را بررسي مي‌كنند، حرف‌هايشان را گوش مي‌دهند و تصميم مي‌گيرند. در اين يكصد سفر، حدود 20 هزار مصوبه هيات وزيران صادر مي‌شود و اغلب آن‌ها با پيگيري مجدانه به اجرا در مي‌آيد.
وي ادامه داد: به نظر من اين معجزه انقلاب اسلامي و معجزه رهبري است و ما بايد از جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد و همكاران ايشان سپاسگزار باشيم كه چنين حركت راهبردي بزرگي را در دوران رياست جمهوري ارائه كردند و حقيقتا اين يك الگوي عملي است از اخلاق عملي مديريتي برخاسته از مكتب علي‌ابن ابي‌طالب (ع) كه عملا در جمهوري اسلامي ايران به اثبات رسيد و بر فراز آمد واين معجزه‌ عظيم را به محضر مبارك رهبر عزيز و ملت بزرگوار ايران تبريك عرض مي‌كنيم.
اين عضو شوراي عالي امنيت ملي همچنين به مساله بيداري اسلامي اشاره و تصريح كرد: در مسير بيداري اسلامي كه ملت‌هاي مسلمان در سراسر سرزمين‌هاي اسلامي حركت انقلابي خودشان را براي بازگشت به اسلام، آزادي و استقلال از مستكبرين و ديكتاتورها آغاز كرده‌اند، يك مقاومتي هم توسط استكبار هم توسط ديكتاتورها وجود دارد.
فيروزآبادي در ادامه افزود: در اين بين حركت راهبردي رييس‌جمهور سوريه، يك درس آموزنده براي كشورهاي منطقه است كه هنوز ديكتاتوري در آن‌ها تداوم دارد. آقاي بشار اسد صداي مردم خود را شنيد، صداي بيداري اسلامي را شنيد، از مصر، تونس، ليبي و يمن عبرت گرفت و اراده كرد كه آنچه را كه مردم مي‌خواهند به آن‌ها بدهد و خودش در داخل كشورش به مردم كمك كند كه به حكومت دلخواه خودشان برسند. اين بود كه قانون اساسي جديدي را با كمك ملت طراحي كرد. مردم سوريه به اين قانون اساسي جديد راي دادند. بر اساس قانون اساسي جديد، انتخابات آزاد برگزار كرد و اكثريت مردم سوريه در انتخابات شركت كردند و حقيقتا بايستي اين موفقيت را به آقاي بشار اسد و هم ملت سوريه تبريك بگوييم كه كار بسيار بزرگ، دشوار و سنگيني را انجام دادند.
وي تاكيد كرد: امروز سوريه الگوي كشورهاي اسلامي است و ديكتاتورها به جاي اين‌كه از اين الگو استفاده كنند و درس بگيرند متاسفانه به حمايت از تروريزم پرداختند و تعداد زيادي را بعد از انتخابات شهيد كردند و خوشبختانه اين باعث شد كه گوش بسته شوراي امنيت باز شود و تروريزم در سوريه را محكوم كند و مردم سوريه خوب فهميدند كه آن‌هايي كه دم از دوستي با مردم سوريه مي‌زنند دروغگو و دشمن مردم سوريه هستند و اين را از زبان خود مردم سوريه طي اين چند روز بعد از انفجارات عظيم شنيديم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved