آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 08 May

مصرف بنزین در تهران معادل 15 استان

آخرین نیوز: روزانه بیش از 12 میلیون لیتر بنزین در پخش منطقه تهران توزیع می شود که معادل مصرف بنزین 15 استان است.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه تهران گفت: در شهر تهران نیز روزانه 8 تا 8.5 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود که معادل 80 درصد از کل مصرف استان تهران است.

عباس کاظم پور افزود: مرکز پاسخگویی کارت هوشمند سوخت پخش منطقه تهران، به منظور رسیدگی به مشکلات دارندگان کارت هوشمند سوخت پایتخت، روزانه به حدود 350 تا 500 نفر ارباب رجوع خدمات می دهد.

وی تاکید کرد: سامانه پاسخگویی حضوری پخش منطقه تهران به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات دارندگان کارت هوشمند سوخت از سال 86 در این منطقه راه اندازی شد که با تجهیز آن در سال گذشته، هم اکنون روزانه به حدود 350 تا بیش از 500 نفر ارباب رجوع خدمات می دهد.

مدیر پخش منطقه تهران گفت: بازگشایی رمز کارت های غیرفعال، اعلام مفقودی، فعال و غیرفعال سازی کارت به دلایل مختلف و ... از جمله دلایل مراجعان به این مرکز است که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

کاظم پور تصریح کرد: در این مرکز همچنین یک پمپ و تلمبه مجازی نصب شده است که مراجعان می توانند از طریق نمایشگر آن نسبت به آزمایش کارت هوشمند سوخت خود و رفع اشکال های آن اقدام کنند.

وی افزود: به منظور اثربخشی این مرکز، هر ساله نظرسنجی های مختلفی برگزار می شود و نظرسنجی های سال گذشته حاکی از افزایش رضایتمندی مراجعان با تجهیز این مرکز است.

علی ارشادی نیا مدیر طرح سامانه هوشمند شرکت پخش منطقه تهران نیز درباره این مرکز گفت: بیشتر مشکلات دارندگان کارت هوشمند سوخت در کشور از طریق سامانه پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با شماره 09627 و به صورت آنلاین ثبت و بررسی می شود که برخی از مراجعان نیز به صورت حضوری و از طریق مرکز پاسخگویی پخش منطقه تهران نسبت به رفع مشکلات خود اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: این مرکز روزانه مشکلات بیش از 500 نفر ارباب رجوع را برطرف می کند که رمزگشایی کارت های هوشمند سوخت به منظور بالابردن ضریب امنیتی، انسداد کارت هوشمند سوخت و دریافت پرینت گزارش های سوختگیری دارندگان این کارت ها از جمله مهم ترین دلایل این مراجعات است.

ارشادی نیا افزود: ساعت کار این مرکز از 7 و 30 دقیقه صبح تا 4 و 45 دقیقه بعد از ظهر است و حدود 6 نفر در این مرکز تا زمانی که مراجعانی حضور داشته باشند، به رفع نواقع و مشکلات دارندگان کارت هوشمند سوخت اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع، ایجاد فضایی مناسب به منظور آسایش ارباب رجوع و سیستم نوبت دهی به منظور جلوگیری از تراکم مراجعان، از اقدام های انجام شده در این مرکز به منظور پاسخ دهی صحیح و سریع به مراجعان است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved