آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 06 May

گوشت و مرغ از سفره مردم حذف شده است

ایلنا: قدرت الله عليخاني با اشاره به برخي بد اخلاقي‌ها در جريان انتخابات مجلس نهم، گفت: بنده كسي هستم كه در سه دوره ششم، هفتم و هشتم نماينده بودم و معتقدم مردم بهترين قاضب در رابطه با انتخابات هستند و اين جفاي بزرگ كه در حق مردم قزوين شد را به خداي بزرگ واگذار مي‌كنم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نماينده قزوين در نطق ميان دستور خود در صحن علني مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بنده در سه دوره نمايندگي‌ام بيشترين نطق را در انعكاس مشكلات مردم داشتم و همواره پايبندي خود را به آرمانهاي امام، رهبري و مردم اعلام مي‌كنم.

وي افزود: متاسفانه دولت نهم كه در يك دوره عالي فرصت خدمت به مردم داشت و يكدستي قدرت را شاهد بوديم و همچنين درآمدهاي افسان‌ اي نفت، كه در 6 سال و نيم اخير معدل 650 ميليارد دلار درآمد داشتيم كه در صد سال اخير بي سابقه بود، نتوانست براي مردم خدمتي كند و عمر دولت را به حركات شعاري و اقدامات بي فايده گذراند.

عليخاني تاكيد كرد: در زمانی که مردم توقع داشتند وضع زندگي آنها به خاطر درآمد حاصل از نفت بهتر شود، دولت بخشي از مردم را زير خط فقر اعلام مي‌كند و بايد بگويم كه كمر مردم زير فشار گراني خرد شده است.

وي تصريح كرد: متاسفانه قيمت كالاهاي اساسي روز به روز گران تر شده است و گوشت و مرغ گران از سبد غذايي و سفره مردم حذف شده است.

نماينده قزوين با اشاره به اينكه بسياري از خانواده‌ها به من مراجعه مي‌كنند و از بيكاري فرزندشان مي‌گويند، ادامه داد: متاسفانه با اين وضعيت بيكاري؛ دولت آمارهاي بزرگ از ايجاد اشتغال اعلام مي‌كند و برادرمان آقاي محجوب گفتند كه در سال 90 فقط 100هزار نفر بيكار شده اند.

نماينده قزوين به نطق خود در مجلس هفتم اشاره كرد وگفت: من در نطقي كه در مجاس هفتم داشتم به دوستان اصول گرا گفتم كه سرنوشت خود را به سرنوشت يك فرد كه رييس دولت شده است گره نزنيد و اين مسئله خطرناك است و با اين كار به جريان خود آسيب نزنيد.

وي در پايان با بيان اين مطلب كه ديگر صداي عليخاني را در مجلس نخواهيد شنيد؛ افزود: من به يكي از نمايندگان اصولگرا گفتم كه ببينيد امروز دچار اختلاف شده ايد و ببينيد كه آن روز اصلاح طلبان چه از دست تخريب‌ها مي كشيدند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved