آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 03 May

حکايت قرمزها در کشور

مردمسالاری: 1- با همت و اجازه و تلاش مسوولان زحمتکش و افتخار آفرين، گوجه فرنگي قرمز در بازار تهران رشد قيمتي خيلي خوبي داشته است و به کيلويي 3500 تومان رسيده است! ولي اصلا جاي هيچ گونه نگراني نيست. روزگذشته محمدرضا رحيمي معاون اول احمدي نژاد به اطلاع مردم رساند: ديگر اجازه افزايش قيمت گوشت قرمز را نمي‌دهيم!

بعضي‌ها با تعجب پرسيدند: تا حالا گوشت قرمز با اجازه شما گران مي‌شد؟! بعضي‌هاي ديگر که واقع نگري بيشتري داشتند، گفتند: دولت فقط در دادن اجازه توانايي دارد و از بس ماخوذ به حيا است،نمي‌تواند اجازه ندهد. پس موضوع خيلي جدي نيست! بعضي‌‌هاي ديگر هم ياد پاسخهاي احمدي نژاد به نمايندگان مجلس افتادند و سعي کردند ماجرا را با شوخي برگزار کنند. در همين راستا به دولتمردان اعتراض کردند: چرا فقط گوشت قرمز؟! و چرا به گوجه فرنگي اين اجازه را مي‌دهيد که گرانتر شود؟! مگر خون گوجه فرنگي، سرخ‌تر از گوشت قرمز است ؟! چرا عدالت را رعايت نمي‌کنيد؟!

2- حرف از قرمزها شد و دوباره ياد رويانيان افتاديم! مدير عامل تيم پرسپوليس بعد از باخت حماسي اين تيم در برابر الهلال عربستان، اعلام کرد: در شرايط فعلي مجبورم خشت‌‌ها را بر ديوار کجي که از گذشته در باشگاه پرسپوليس بنا شده بگذارم اما در کنار اين ديوار کج فونداسيون و پي‌ديواري مستحکم را براي پرسپوليس طراحي کرده ام که اين موضوع در آينده بيشتر مشخص شده و به چشم خواهد آمد.

بعضي‌‌ها با تعجب پرسيدند: اي واي ! ديوار پرسپوليس کج است؟ آن هم بعد از هفت سال که از دولت احمدي نژاد مي‌گذرد؟! اين که گل به دروازه خودي است ! مارادونا را ول کن، غضنفر را بچسب! بعضي‌‌هاي ديگر که واقع نگري بيشتري داشتند، گفتند:به اين ترتيب در آينده‌اي نزديک، پرسپوليس صاحب دو ديوار کج خواهد شد و اين ديوارهاي کج مثل برج پيزا، در آينده بيشتر مشخص شده و به چشم خواهد آمد! بعضي‌‌هاي ديگر هم سعي کردند ماجرا را با شوخي برگزار کنند و گفتند: شما مدير عامل باشگاه پرسپوليس هستي يا کارگزار ساخت مسکن مهر؟!




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved