آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 02 May

آغاز دور تازه حملات تیم احمدی‌نژاد علیه حامیان خامنه‌ای

سایت دیگربان: دور تازه حملات تیم احمدی‌نژاد به حامیان علی خامنه‌ای٬ برادران لاریجانی٬ نمایندگان ولی فقیه در شهر‌ها و نهاد‌های اداری و مذهبی آغاز شده است.
رسانه‌های وابسته به تیم احمدی‌نژاد در روز‌های اخیر حملات تند و تیزی به اعضای «جبهه پایداری»٬ محافظه‌کاران منتقد دولت احمدی‌نژاد و برخی نمایندگان خامنه‌ای می‌کنند که در نوع خود کم‌نظیر است.
سایت «ندایی از درون» روز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) با انتشار یادداشتی با معرفی اعضای «جبهه پایداری» به عنوان افراد «ساده‌لوح» و «خائن» انتقادهایی متوجه روح‌الله حسینیان کرده است.
این سایت یادداشت‌های حسین شریعتمداری٬ نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان را «اراجیف» خوانده و از شرکت کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران در یک برنامه برگزار شده از سوی شهرداری این شهر انتقاد کرده است.
این سایت در ادامه یادداشت خود احمد توکلی را «کینه‌توز»٬ علیرضا زاکانی را «دروغ‌گو» و حسین فدایی را «تکفیری» خوانده که پیش‌تر روح‌الله حسینیان با آن‌ها علیه علی کردان در مجلس متحد شده بود.
وبلاگ «حافظه سیاسی» دیگر رسانه‌ وابسته به تیم احمدی‌نژاد نیز پس از انتشار چند مطلب انتقادی علیه حسین شریعتمداری٬ برادران لاریجانی و حامیان علی خامنه‌ای به طور کلی از دسترس خارج شده است.
این وبلاگ نوشته اعضای «جبهه پایداری» در برخی سخنرانی‌های خود مخالفانشان را «آشغال»٬ «زن‌باره»٬ «نوکشمیری»٬ «حرامخور» و «حرام‌زاده» خطاب کرده‌اند.
وبلاگ «حافظه سیاسی» در پست دیگری به محمدرضا باهنر و مصطفی پورمحمدی تاخته و حسین شریعتمداری را به طور تلویحی «حقه‌بازی» معرفی کرده که چنین افرادی را «اصول‌گرای واقعی» می‌داند.
پست دیگر این وبلاگ به انتقاد از برادران لاریجانی اختصاص دارد که از آنها با عنوان «سه تفنگدار» نام برده شده است.
این وبلاگ در پست مذکور نوشته است: «این سه تفنگدار که می‌کوشند در مسابقه توهین به دولت گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و از قضا رقابت تنگاتنگی هم با هم دارند.»
این وبلاگ وابسته به تیم احمدی‌نژاد نوشته که مادر عروس خانواده محمد جواد لاریجانی روز ۲۶ تیر ماه سال ۱۳۸۶ در نماز جمعه چادر از سر برداشته و شعار داده که «مجتبی بمیری رهبری رو نبینی.»
این وبلاگ همچنین از جواد لاریجانی پرسیده است: «راستی٬ چرا فرزندان و عروسان و دامادان شما و یا مثلا شریعتمداری انقلابی باید در کشور انگلیس درس بخوانند؟»
تنش‌ها میان تیم احمدی‌نژاد با سایر محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای پس از مدت‌ها باردیگر آغاز شده است٬ به طوری که در هفته جاری احمدی‌نژاد و برادران لاریجانی در سخنرانی‌های خود انتقاد‌های صریحی متوجه یکدیگر کرده‌اند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved