آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 29 April

بی ‌عدالتی نشانه انحراف دولت از مسیر حق است

اگر در جامعه‌ای، عده‌ای در کاخ‌های مجلل با متری ۲۰ میلیون تومان زندگی کرده اما عده‌ای دیگر به مسکن مهری که در حاشیه‌های شهر به آن‌ها تعلق می‌گیرد راضی هستند، این نمونه‌ای دیگر از بی‌عدالتی در جامعه‌ است.

ايلنا: نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی از روند رو به رشد ناعدالتی در کشور انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلاجلودارازده در گردهمایی انجمن‌های اسلامی کارگران گفت: اگر درجامعه‌ای ذره‌ای بی‌عدالتی دیده شود و مساوات برقرار نشود، نشان از منحرف شدن دولت از مسیر حق و عدالت دارد.

وی افزود: اینکه قشر خاصی از جامعه، از حداکثر امکانات استفاده می‌کند و قشر دیگری، زیربار تورم و نوسانات نرخ دلار کمرش خم می‌شود، نشان از بی‌عدالتی در جامعه اسلامی است.

دبیرکل اتحادیه زنان کارگر با اشاره به جایگاه زنان در کشور گفت: زنان ایرانی باید از جایگاه مناسب تری برخوردار باشند و در این راستا اجرای قوانین حمایتی، اصلاح قوانین تبعیض آمیز و اتخاذ رویه‌های توام با حفظ احترام از مهم‌ترین فعالیت‌های قابل انجام است.

جلودارزاده در ادامه سخنان خود با تاکید دوباره بر اهمیت برقراری عدالت در جامعه اسلامی گفت: اگر در جامعه‌ای، عده‌ای در کاخ‌های مجلل با متری ۲۰ میلیون تومان زندگی کرده اما عده‌ای دیگر به مسکن مهری که در حاشیه‌های شهر به آن‌ها تعلق می‌گیرد راضی هستند، این نمونه‌ای دیگر از بی‌عدالتی در جامعه‌ است.

نامزد نهمين دوره انتخابات مجلس در پایان از جامعه کار و تولید، معلمان، پرستاران و صنعت گران و مسئولین جمهوری اسلامی در سال تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی سربلندی کشور و استیفای هرچه عادلانه‌تر حقوق جامعه کارگری را خواستار شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved