آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 25 April

با اينترنت ملی، بی نياز از اينترنت جهانی خواهيم شد

خبرگزاري آريا-سياست ما در ايران اين است که به سمت اينترنت ملي پيش رويم لذا با توانمندي که داريم با اين برنامه بي نياز از اينترنت جهاني خواهيم شد.
زهره الهيان عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني آريا درباره تشديد تحريم ها عليه جمهوري اسلامي ايران از سوي آمريکا گفت:آنچه مسلم است تحريم ها عليه جمهوري اسلامي ايران همواره اثر عکس داشته است و اين مساله به چند دليل است اول به دليل وحدت و يکپارچگي ملت ايران در برابردشمنان است و دوم اينکه اين تحريم ها باعث شده مسئولين به توانايي ها و پتانسيل هاي داخلي و دانشمندان جوان نيز به توانايي خويش فکر کنند .
وي افزود:در واقع تحريم ها به نوعي باعث استقلال و خودکفايي در حوزه علمي شد به طوري که در برخي از حوزه هاي علمي به همگام با پيشرفته ترين کشورها
پيش مي رويم .
الهيان تصريح کرد:اينگونه تهديدها تاثير خاص و بازدارندگي در روند پيشرفت تکنولوژي ما ندارد و همانطور که اشاره کردم اثر عکس دارد و قطعا دشمنان ما در هراس هستند لذا آنها برخي مواقع با اين گونه تحريم ها تلاش مي کنند به نوعي سد مقابل جمهوري اسلامي ايجاد کنند .
وي خاطرنشان کرد:ما بايد به اين کشورها اعلام کنيم که نتيجه تحريم ها هسته اي نيزغير از اين نشد که خود شما و کشورهاي 1+5پذيرفتيد که حق هسته اي و فناوري هسته اي در چارچوب ان-پي تي حق ملت ايران است لذا ديگر تحريم ها نيز همين نتيجه را در پي خواهد داشت.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس تاکيد کرد:سياست ما در ايران اين است که به سمت اينترنت ملي پيش رويم لذا با توانمندي که داريم با اين برنامه بي نياز از اينترنت جهاني خواهيم شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved