آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 25 April

شركت های خدماتی در آستانه تعطيلی قرار گرفتند

ایلنا: رئيس كانون شركت هاي خدماتي و پشتيباني تامين نيروي انساني از تعطيلي شركت هاي خدماتي در پي مصوبه دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايلنا امیر هوشنگ صادقی رییس كانون شركت های خدماتی، پشتیبانی و تامین نیروی انسانی استان تهران در نشست اعضای انجمن های صنفی كارفرمایی شركت های خدماتی استان تهران با بيان اين كه حذف شركت های خدماتی مغایر با مواد 17،18 و 24 قانون خدمات مدیریت كشوری است تصريح كرد: مصوبه اخیر در وهله نخست شاید برای كارگران از این لحاظ كه با دستگاه ها به طور مستقیم قرار داد می بندند، خوشایند باشد، اما در نهایت بار مالی زیادی را بر دولت تحمیل می كند. دولت اگر كارهای خود را به پیمانكاران بدهد هزینه های خود را كاهش و نقش نظارتی خود را افزایش داده است.
صادقي با بيان اين كه اجرای مصوبه اخیر نه تنها بدنه دولت بزرگ تر می شود، بلكه توقعات كارگران نسبت به گذشته افزایش بیشتری می یابد كه دولت باید پاسخگوی آنها باشد گفت:‌ در زمان حاضر حدود سه میلیون نفر از شاغلان كشور از طریق شركت های خدماتی به كار اشتغال دارند كه با اجراي مصوبه شاهد بيكاري اين نيروها و مراجعه آن ها به سازمان تامين اجتماعي براي دريافت مقرري بيمه بيكاري خواهيم بود.
او تعداد شركت هاي خدماتي را در كل كشور 23 هزار شركت اعلام كرد و گفت: هم اكنون شركت هاي خدماتي داراي 47 انجمن است كه در حدود سه ميليون نفر توسط اين شركت ها شاغل شده اند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved