آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 اسفند ماه 1390 برابر با 2012 Monday 19 March

درگیری مسافران با مسؤولان فرودگاه خمینی

لغو پروازهای ایران به کشورهای سوریه و عراق در شب گذشته به درگیری مسافران این دو پرواز با مسئولان فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) منجر شد.

به گزارش مهر، شب گذشته فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به دلیل لغو شدن پروازها به سوریه و عراق با تجمع و اعتراض مسافران این دو پرواز مواجه شد به‌طوریکه برخی از مسافران که عازم این دو کشور بودند، با مسئولان فرودگاه درگیر شدند.

همچنین روز گذشته برخی از پروازهای داخلی به مقاصد آبادان ، خرمشهر ، اهواز ، مشهد و برخی از شهرهای دیگر لغو شد که این امر سبب سرگردانی بسیاری از مسافران نوروزی شده است.

یکی از مسافران حاضر در فرودگاه مهرآباد در گفتگو با سایت تابناک گفت: یکی از شرکت های هواپیمایی پس از برطرف شدن شرایط نامساعد جوی شهر مقصد بازهم حاضر به ارائه خدمات به مسافران خود نشد و اعلام کرد به علت اینکه برای پرواز برگشت به تعداد لازم مسافر ندارد ، فعلا پرواز انجام نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: این توجیهات در حالی بیان شده است که شرکتهای هواپیمایی در صورت لغو پرواز به موظف به ارائه پرواز جایگزین هستند نه اینکه مسافران خود را به دلیل اینکه برای پرواز برگشت مسافر ندارند ، سرگردان کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved