آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 اسفند ماه 1390 برابر با 2012 Sunday 18 March

قبح‌ شکنی نشریه اصلاح ‌‌طلب

سایت ندای انقلاب: یک نشریه اصلاح طلب در اقدامی تامل برانگیز با هدف عادی نشان دادن سریال های ماهواره‌ای، پوستر یکی از بازیگران این شبکه را بر روی جلد نشریه حود چاپ کرده است.

به گزارش عصر امروز، نشریه هفتگی چلچراغ در جدیدترین شماره خود پوستر بازیگر ترک تبار یکی از سریال‌های ماهواره‌ای را چاپ کرده است.

نشریه چلچراغ در ویژه‌نامه نوروزش در اقدامی تامل برانگیز ضمن انتشار مصاحبه ای با کوانچ تاتلی، پوستر بزرگی از این بازیگر ترک سریال «عشق ممنوع» را که از یکی شبکه ماهواره ای پخش می شد را چاپ کرده است.

به گزارش عصرامروز، سریال عشق ممنوع یکی از مجموعه فیلم های شبکه ماهواره ای جم کلاسیک است که، کواچ تاتلی نقش بهلول(محند) را در آن بازی کرده است. داستان این فیلم در خصوص بهلول پسر جوان، خوشتیپ و هوسبازیست که شب و روزش را به خوشگذرانی و عیاشی سپری می‌کند و اصل داستان حول رابطه پنهانی بین او و دیگر شخصیت زن این سریال شکل می‌گیرد.

صحنه های غیر اخلاقی و تهییج کننده این فیلم تا حدی زننده است که هیأت عالی رادیو و تلویزیون در ترکیه، این سریال را به خاطر صحنه حاوی رابطهٔ جنسی جریمه کرد و وزیر امور زنان و خانواده ترکیه نیز از این سریال به خاطر داشتن صحنه‌های شهوانی انتقاد کرده است.

با وجود موارد غیر اخلاقی این سریال و تبلیغ آن توسط نشریه داخلی چلچراغ به نظر می رسد که این نشریه با چاپ عکس و انتشار مصاحبه با این بازیگر سریال ماهواره ای که سال ها به عنوان مدل در ترکیه فعالیت می کرده، باعث ترویج این گونه سریال های زننده و قبح شکنی سریال های ماهواره ای شده است.

در پایان انتظار می رود مسئولان و اعضای شورای نظارت بر مطبوعات در خصوص محتوای مجلات سینمایی و فرهنگی توجه بیشتری را مبذول کنند و اجازه انتشار و چاپ هر مصاحبه و عکسی را در جلد مجلات و نشریه ها ندهند.

گفتنی است نشریه چلچراغ در سال گذشته نیز به خاطر انتشار برخی مطالب در قالب داستان و طنز و تکرار تخلفات، توقیف شده بود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved