آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 اسفند ماه 1390 برابر با 2012 Friday 16 March

کنایه تلویزیون به جلسه سوال از احمدی‌نژاد

دور هم بودیم خوش گذشت

سایت آفتاب: پس از پخش گزینشی قسمت​هایی از جلسه دیروز مجلس در خبر 20:30 چهارشنبه شب، برنامه «صرفا جهت اطلاع» هم یکی از گزارش​های خبری خود را به این موضوع اختصاص داد.

خبرآنلاین در این‌باره نوشت: گوينده اين برنامه خبري، با بيان اينکه جلسه سوال از رئيس​جمهور بسيار هم عالي بود، همه دور هم بوديم، کلي هم خنديديم و خوش گذشت، با کنايه گفت: اما از اين سوالات کلي که فلسفي بودند و جواب​هايي بر اساس منطق ارسطويي، چيزي گير مردم نيامد.

پس از پخش آن بخش از سخنان رئيس​جمهور که خطاب به نمايندگان گفته بود «اگر يک ذره کمتر از 20 به من بدهيد، بي​انصافي و نامردي است»، گوينده اين بخش خبري گفت: فايده اين جلسه اين بود که دو طرف براي سال​هاي بعد و سوالات بعد، مجرب شدند.

به روز نشدن سايت مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري از 29 بهمن تا کنون و پيامک​هايي که براي عدم دريافت يارانه براي مردم ارسال مي​شود هم از ديگر بخش​هاي خبري اين برنامه بود.

«صرفا جهت اطلاع» به نقل از «يارانه​اي»ها گفت که اين پيامک براي برخي که تمکن مالي ندارند، اشتباه ارسال شده و افزود: چرا با وضعيت قلبي برخي که از مخارج زندگي شش-هيچ عقب هستند، بازي مي​کنيد!

آخرين بخش اين برنامه خبري مطايبه​اي با اصطلاح هميشگي رئيس​مجلس بود. آنجا که گوينده برنامه در آستانه ايام عيد از همه مسئولان «ارشد»، «مياني»، «پاييني»، «لارج» و «دو ايکس لارج» {!} به دليل اخبار اين برنامه حلاليت طلبيد و گفت: به قول آقاي علي لاريجاني از همه کساني که «ثلمه​اي» به آن​ها وارد شده، عذرخواهي مي​کنم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved