آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 اسفند ماه 1390 برابر با 2012 Friday 09 March

كوفی عنان روز شنبه با بشار اسد در دمشق دیدار می كند

'كوفی عنان ' نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب در حل بحران سوریه، در ادامه سفر خود به منطقه برای یافتن راه های دیپلماتیك روز شنبه (فردا) وارد دمشق پایتخت سوریه می شود.

به گزارش ایرنا ، بر اساس اعلام'بان كی مون 'دبیركل سازمان ملل فرستاده این سازمان و اتحادیه عرب قرار است در جریان سفر به سوریه روز شنبه با 'بشار اسد' رییس جمهوری سوریه در ارتباط با راه حل های سیاسی بحران این كشور گفت و گو و تبادل نظر كند.

پیش از سفر وی خانم 'فالری آموس ' معاون دبیر كل سازمان ملل در امور بشردوستانه در یك سفر سه روزه از سوریه دیدن و در جریان آن با مقام های این كشور در ارتباط با اوضاع انسانی در این كشور گفت و گو و با سفر به برخی مناطق از نزدیك اوضاع را مشاهده كرد.

سفر عنان به منطقه كه دو هفته قبل به این سمت منصوب شد، از سوی برخی تحلیلگران به عنوان ماموریت ناممكن لقب گرفته و علت آن نیز پیش بینی این افراد برای شانس كم موفقیت این سفر است. زیرا مخالفان دولت سوریه درخواست کوفی عنان برای انجام مذاکره با بشار اسد جهت پایان خشونت ها را رد کردند.

در همین حال فرستاده مشترك سازمان ملل و اتحادیه عرب در ارتباط با حل بحران سوریه پیش از آغاز ماموریت خود خواستار حمایت تام و كامل جامعه بین‌ المللی از وی برای به نتیجه رسیدن این ماموریت شد و از همه طرف ها به خصوص مسكو و پكن خواست تا وی را در این ارتباط كمك كنند.






Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved