آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 اسفند ماه 1390 برابر با 2012 Wednesday 29 February

استفاده ابزاری کاندیدای مجلس از دختران دانشجو

یکی از کاندیدای مجلس نهم در حوزه انتخابیه نور برای جذب رای اقدام به استفاده ابزاری از دختران دانشجو کرد.
به گزارش ندای انقلاب به نقل ازخبرگزاری دانشجو، احمد ناطق نوری، کاندیدای مجلس نهم و نماینده هفت دوره قبلی مجلس برای موفق شدن در انتخابات نهم دست به هر اقدامی زده و در یکی از آنها، اقدام به استفاده ابزاری از دانشجویان دختر کرد.

وی شب گذشته با ترتیب دادن یک میتینگ تبلیغاتی و حتی حضور ۱۰ دقیقه ای در آن و با هماهنگی برخی از روسای دانشگاه ها، دختران دانشجوی ساکن در خوابگاه دانشگاههای شهرستان نور را ساعت ۹ شب که بیرون رفتن دانشجویان از خوابگاه ممنوع می باشد، با اتوبوس به میتینگ انتخاباتی خود برد.

در این میتینگ تبلیغاتی که پسران دانشجو هم از قبل حضور داشتند، دختران و پسران با ظاهری نامناسب و خلاف شئونات اسلامی، به پایکوبی و خواندن ترانه مشغول شدند.

البته مشخص شد که به تمامی روسای دانشگاهها دستور داده شد تا دختران دانشجو را از خوابگاه ها برای شرکت در این میتینگ انتخاباتی ببرند که برخی از روسای دانشگاه ها با این تصمیم مخالفت کردند.

در همین زمینه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام، از دانشجویان خواست تا با بصیرت تمام، از کاندیداهایی که متصل به کانون قدرت و ثروت هستند و به هر قیمتی به دنبال جذب رای می باشند، اعلام برات کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved