آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Sunday 19 February

باید مطیع ولی فقیه باشیم تا نظام حفظ شود

این مرجع تقلید گفت: ما باید مطیع ولی فقیه باشیم تا نظام اجتماعی مملکت حفظ شود، خوشا به حال کسی که مطیع این فرمان است.
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، آیت الله علوی گرگانی روز یکشنبه در دیدار جمعی از کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هر کاری اگر در فرمان اطاعت باشد صحیح و در غیر این صورت خلاف است، اطاعت از فرمانبرداری و فرمانبرداری در اطاعت از ولایت است.
استاد برجسته حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: ما باید مطیع ولی فقیه باشیم تا نظام اجتماعی مملکت حفظ شود، خوشا به حال کسی که مطیع این فرمان است.
وی افزود: مردم با اطاعت از فرمان رهبری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند، ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همین حماسه را می آفرینند.
این مرجع تقلید با تاکید بر جایگاه نمایندگی تصریح کرد: هر نماینده ای که به مجلس می رود، خادم و وکیل مردم است، نماینده ای که انتخاب می کنید مورد اطمینان باشد.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به انواع دستورات الهی تصریح کرد: اغلب دستورات خداوند بخاطر خود انسان هاست، خداوند مالک آسمان ها و زمین است و نیازی به عبادت ما ندارد.
وی افزود: مژده و سعادت برای کسانی است که اطاعت از خداوند می کنند، دنیا برای ما مانند کاروان سراست و کسی اینجا ماندگار نیست.
این مرجع تقلید با بیان اینکه خانه انسان آخرت است، اظهار داشت: دسته ای از انسان ها به بهشت و دسته ای به جهنم می روند، اما جایگاه انسان بستگی به اعمال انسان در دنیا دارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved