آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Monday 13 February

آمریکا: رژیم تهران قایق های انتحاری آماده کرده است

سایت عصر ایران: یک فرمانده نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی ایران مشغول آماده شدن برای یک رویارویی احتمالی با آمریکا است .

ژنرال " مارک فاکس " فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین با اشاره به این موضوع گفت : " آنها ( ایرانی ها ) تعداد زیردریایی ها و قایق های تندروی خود را افزایش داده اند ."

این فرمانده آمریکایی در ادامه با اشاره به اینکه ایران در هفته های گذشته تحرکات خود را در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش داده است ، افزود : ایران در حال آماده کردن قایق های انتحاری برای حمله به ناوگان آمریکا در منطقه است.

این فرمانده آمریکایی با اشاره به اینکه ایران برای مقابله با احتمال تحریم نفتی و یا احتمال حمله نظامی آمریکا یا اسراییل به تاسیسات هسته ای اش ، در حال افزایش قدرت تهدیدآفرینی خود در خلیج فارس و تنگه هرمز است ، مدعی شد که نیروی دریایی آمریکا می تواند مانع بسته شدن تنگه هرمز از سوی ایران شود.

وی افزود :" برخی قایق های کوچک ایرانی با کلاهک های جنگی مجهز شده اند که این قایق ها را تبدیل به یک وسیله انفجاری کرده است. ایرانی ها همچنین مین های زیادی در اختیار دارند.

این فرمانده آمریکایی در ادامه خاطر نشان کرد که آمریکا با دقت تحولات مربوط به توسعه موشک های کوتاه و دوربرد ایران را رصد می کند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved