آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 22 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Saturday 11 February

احمدی نژاد: جمهوری اسلامی هرگز تسلیم نخواهد شد

گزارشهای صدا و سیمای رژیم

احمدی نژاد امروز در سخنرانی تظاهرات حکومتی 22 بهمن در تهران خطاب به کشورهای غربی گفت: هر روز شما بهانه می آورید دور هم جمع می شوید و قطعنامه صادر می کنید، اگر با زبان توهین و زور سخن بگویید ملت ایران هرگز در برابر شما تسلیم نخواهد شد .

احمدی نژاد گفت: در بخش هسته‌ای شاهد بودیم که مستکبران در همه عرصه ها فشار وارد کردند تا ملت ایران، هسته ای نشود، امروز می بینیم ملت ایران هسته ای شده است. موضوع هسته ای بهانه است بلکه بهانه موضوعات دیگری است

وی افزود : ملت ايران قطعا به همه اهداف و آرمانهاي خود دست خواهد يافت و ان‌شاءالله در چند روز آینده دنیا شاهد افتتاح چند دستاورد بسیار بزرگ در عرصه هسته ای خواهیم بود.

احمدی نژاد گفت: کار دیگری که ملت ایران کرد ، شکستن یک بت جدید مدرن بود. مستکبران ، برده داران و استعمارگران برای سلطه بر جهان بتی به نام رژیم صهیونیستی درست کردند که سوخت این بت و روح آن عبارت بود از داستانی به نام هولوکاست. ملت ایران با شجاعت ، روشن بینی و هوشمندی این بت را شکست و زمینه آزادی ملت های غرب را فراهم کرد.


سخنرانی اسماعيل هنيه

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین گفت: از میدان آزادی تاکید می کنم که هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت.

اسماعیل هنیه در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی افزود: همواره به نام و نمایندگی ملت فلسطین به همه فرزندان امت عرب و امت اسلامی و به همه آزادگان جهان اعلام کرده ایم و از میدان آزادی در تهران نیز تاکید می کنیم که هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت و اعلام می کنیم که ملت فلسطین همچنان مقاومت خود را ادامه خواهد داد تا سرزمین مقدس فلسطین را آزاد کند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved