آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Thursday 09 February

رزمایش مخفیانه تروریستهای خارجی رژیم در حومه کرج

یک منبع موثق در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران به العربیه اعلام کرد " سپاه قدس " شاخه خارجی سپاه از دو روز پیش و به طور مخفیانه و بدون اعلام قبلی رزمایشی را با هدف بسیج کردن نیروهای خارجی طرفدار جمهوری اسلامی در منطقه ای در حومه شهر کرج واقع در غرب تهران آغاز نموده است.

این منبع به نقل از مسئول " عملیات برون مرزی و پشتیبانی از گروه های آزادی خواه در جهان " در سپاه گفته است:" فرمانده سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی خود نظارت بر این رزمایش را برعهده دارد."

این رزمایش با مشارکت تعدادی از شهروندان کشورهای عرب همسایه اسرائیل همچون لبنان ، سوریه ، اردن ، فلسطین و مصر برگزار می شود.

همچنین این منبع هدف از برگزاری این رزمایش را " بالا بردن سطح آمادگی داخلی و خارجی کشور برای مقابله با خطرات احتمالی " اعلام کرده است.

به گزارش همین منبع سردار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران ایران به تعدادی از عناصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که برای ارائه خدمات پشتیبانی اطلاعاتی، امنیتی و مشاوره به رژیم ، بشار اسد در سوریه مستقر هستند دستور داد تا سوریه را ترک کرده و به منطقه بقاع در لبنان منتقل شوند.

منبع افزود :" سرلشکر جعفری درباره حضور نیروهای سپاه در سوریه گفت ما در حال حاضر در این کشور حضور نداریم . این رزمایش برای آمادگی و بسیج داخلی و خارجی، مقابله با خطر واقعی علیه ما و منطقه یعنی اسرائیل برگزار می شود."

پیش از این رسانه های گروهی در ایران گزارش هایی مبنی بر اعزام 15 هزار تن از اعضای سپاه قدس به سوریه منتشر کرده بودند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved