آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Saturday 04 February

انقلاب اسلامی تا پشت درهای کاخ سفید رسیده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش مدیران حلقه های صالحین مدارس استان اصفهان به تحولات منطقه ای و جهانی و موج بیداری اسلامی درجهان اشاره کردوافزود : امروز مستضعفین جهان قیام کرده وباایستادگی در برابر حکومت های خودکامه خوداز صحنه نیزبیرون نخواهند رفت چرا که این بیداری، عمیق و مردمی می باشد.
سردار محمدرضانقدی اظهارداشت : این مسئله تا عمق خانه ها جریان پیدا کرده وامروز یقه امریکا و رژیم صهیونیستی در دست مستضعفین بوده و آنها رو به خفگی هستند.
وی تصریح کرد: در این شرایط نباید تنها نظاره گرباشیم و بایدبایاری رساندن به مظلومان جهان که امید بسیاری به نظام اسلامی ما بسته اندکمک کنیم تاحاکمیت اسلام در جهان تحقق یابد.
مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشوراذعان داشت : آمریکایی ها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هر چه در توان داشتندانجام دادند و در طی چند دهه، سیلی های بسیاری از مردم ایران خورده اندکه اخرین آن در ایام فتنه سال ۸۸ بودو مردم با حضور خود در صحنه دشمن را نا امید کرده و فتنه و فتنه گران را به حاشیه کشاندند.
وی با اشاره به شکست های سیاست آمریکا در منطقه اضافه کرد: آمریکایی ها باحضورخوددرمنطقه هزینه های نظامی زیادی راصرف کردندامادرآخرجزسرافکندگی وخروج از منطقه چیزی نصیبشان نشد.
سردار نقدی ادامه داد: نتیجه سیاست های نظامی امریکا در منطقه چیزی جز رسوایی برای آنها نداشت چرا که مردم آگاه شدند و وقتی جامعه ای آگاه شود با اسلحه نمی توان آن را خاموش کرد.
وی با اشاره به سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشوربیان داشت : وقتی جامعه ای به اوج آگاهی در دفاع از ولایت دست یابد دیگر حجتی برای غیبت باقی نخواهد ماندکه این در مورد ظهور حضرت هم صدق کرده و زمانی که زمینه برای دفاع همه جانبه از منجی عالم بشریت فراهم باشدظهور به تحقق خواهد پیوست.
وی به تاکتیک های دشمن در مقابله با نظام اسلامی اشاره کردوافزود:دشمن قصد دارد با ایجاد فساد ، اعتیاد و منکرات در جامعه زیر بنای فکری جامعه راهدف قرار داده و اسباب سلطه خود را بر جوامع فراهم آورد.
سردار نقدی آخرین برنامه دشمن را ایجاد فضای یاس و نا امیدی درکشوردانست وتصریح کرد:دشمن سعی داردتاحضور مردم درپای صندوق های رای راکمرنگ جلوه دهدو به مردم منطقه بقبولاند که انقلاب های شما نتیجه ای دربر نخواهد داشت و شما هم در صورت پیروزی یک نمونه مانند ایران خواهید شد.
مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشوردرپایان گفت: قطعا دشمنان این بار هم به نتیجه نخواهند رسید و مردم با حضور چشم گیرخود در پای صندوق های رای،آنان را وادار به عقب نشینی از مواضع اخیر خود خواهند کرد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved