آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 14 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Friday 03 February

نظرسنجی؛ رامنی در نوادا نيز بخت اول پيروزی است

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لاس وگاس، نتایج تازه ترین نظرسنجیها در آمریکا حاکی از آن است که میت رامنی، فرماندار سابق ماساچوست که در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه نامزد شده از بخت بالاتری نسبت به رقبای خود از جمله نیوت گینگریچ برای پیروزی در انتخابات ایالت نوادا که روز شنبه برگزار خواهد شد، برخوردار است.

نتایج یک نظرسنجی که روزنامه «رویو جورنال» چاپ لاس وگاس روز پنجشنبه منتشر کرد نشان می دهد که چهل و پنج درصد از رای دهندگان حزب جمهوری خواه در ایالت نوادا به میت رامنی و بیست و پنج درصد از آنها به نیوت گینگریچ رای خواهند داد.

همچنین طبق نتایج این نظرسنجی، یازده درصد از طرفداران حزب جمهوری خواه به ریک سانتروم و نه درصد به ران پل رای خواهند داد.

میت رامنی و نیوت گینگریچ روز چهارشنبه وارد ایالت نوادا شدند تا اولین انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان در غرب آمریکا را در این ایالت برگزار کنند.

میت رامنی پیش از این در ایالت فلوریدا نیوت گینگریچ را شکست داده است.

ایالت نوادا نیز مانند فلوریدا از بحران مالی و اقتصادی به شدت رنج می برد به طوری که نرخ بیکاری در این ایالت به سطح نگران کننده ای رسیده و بخش غیرمنقول نیز فلج شده است.

نظرسنجی تازه در شرایطی منتشر می شود که قرار است دونالد ترامپ که از افراد بسیار ثروتمند و متنفذ بازار غیرمنقول آمریکا محسوب می شود حمایت خود را از یکی از نامزدهای جمهوری خواه اعلام کند.

طبق گمانه زنیهای رسانه ها نامزد مورد نظر دونالد ترامپ به احتمال زیاد میت رامنی خواهد بود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved