آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Friday 27 January

بسیج: تحریم نفتی را در جهت منافع کشور ارزیابی می کنیم

صدا و سیمای رژیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقدام اروپاییها مبنی بر تحریم نفتی ایران را بسیار خوب و در جهت منافع کشور ارزیابی می کنیم .

سردار نقدی در حاشیه یادواره شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی در جمع خبرنگاران افزود: امریکاییها و اروپاییها در حال ژست گرفتن هستند اما واقعیت ان است که انها بسیار ضعیف تر از ان هستند که بخواهند مشکلی برای ملت ایران ایجاد کنند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اقتصاد بدون نفت یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است و اگر بخواهیم در سال جهاد اقتصادی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به شکل جهاد گونه وارد عرصه اقتصادی شویم می توانیم راه 20 ساله را در دو سال بپیماییم .

سردارنقدی اضافه کرد: اگر تحریم کنندگان نفت ایران افراد جنایتکاری نبودند ما شبانه روز انها را دعا می کردیم .

وی افزود : برای دستیابی به استقلال کشور اقدامی مناسب تر از این وجود ندارد البته بهتر بود ما خودمان به حدی می رسیدیم که صادرات نفت را قطع می کردیم درهرحال تحریم نفتی ایران یک فرصت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مجدد نظامی امریکا در منطقه خلیج فارس گفت: پس از هشدار فرمانده کل ارتش امریکاییها نامه التماس امیزی نوشتند که پس از دریافت این نامه نرمشی در مقابل انها صورت گرفت تا زمانی که مصلحت ایجاب می کند در این منطقه تردد داشته باشند.

وی گفت : رئیس جمهور امریکا با ارسال نامه از راههای مختلف سعی داشت تا شرایطی را فراهم کند که این نامه سریع تر به دست مقامات کشورمان برسد اما با این کار در حقیقت شکستش را اعلام کرد و پس ازهشدار فرمانده ارتش دست به این اقدام زد.

سردار نقدی افزود: این بدان معنی نیست که انها از این پس هر اقدامی را بتوانند انجام دهند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved