آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Wednesday 25 January

اوباش حکومتی در مقابل منزل یکی دیگر از منتقدان رهبر

العربیه: عماد افروغ نماینده سابق مجلس روز چهارشنبه اعلام کرد حامیان آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند در مقابل منزل او تجمع کنند اما با دخالت " نیروهای ذی ربط " از این اقدام جلوگیری شد.

عماد افروغ اخیرا در یک برنامه زنده تلویزیونی از اعضای مجلس خبرگان خواست مراقب باشند آیت الله خامنه ای کشور را فقهی اداره می کند و از او درباره منبع تصمیم ها سوال کنند.

او گفته بود : " فقهای ما بايد مطمئن شوند که مثلا مقام معظم رهبری کشور را دارد فقهی اداره می کند. يعنی بايد سوال کنند که به هر حال حضرت آيت الله خامنه ای، اين تصميمی که شما گرفته ايد منبع و ادله آن کجاست؟ به هر حال به تدريج يادمان می رود که ما وکيل ايم. قيم نيستيم. قرار نيست که ما در واقع مطلق العنان و بدون توجه به حق مردم، زمامدار امور باشيم."

وی ضمن تاکید بر ضرورت پاسخگو بودن رهبر جمهوری اسلامی ایران به مردم گفته بود :" اگر احدی از آحاد جامعه بخواهد رهبر را استيضاح کند حق دارد و رهبر بايد پاسخ بگويد و اگر پاسخ نداشت خود به خود معزول است."

اظهارات عماد افروغ در شرایطی از صدا وسیمای دولتی پخش شد که طی روزهای گذشته برخی از شخصیت ها و فعالان سیاسی با صراحت از عملکرد آیت الله خامنه ای انتقاد کردند.

انتقاد تلویحی حسین علائی از فرماندهان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از آیت الله خامنه ای که با واکنش های شدیدی از طرف حامیان رهبر ایران همراه بود به تجمع در مقابل منزل وی و شعارنویسی بر دیوارهای منزلش نیز کشیده شد.

حسین علایی در مقاله ای برخی اقدام های محمد رضا شاه پهلوی از جمله " حصر کردن برخی بزرگان " " تیراندازی به تظاهرکنندگان " و " متهم کردن مردم معترض به اردو کشی و زورآزمایی خیابانی " را به عنوان عوامل سقوط رژیم سابق معرفی کرد اما هوادران آیت الله خامنه ای او را به انتقاد تلویحی از رهبر ایران متهم کردند و در مقابل منزل وی تجمع کردند.

ظاهرا مخالفان انتقاد از آیت الله خامنه ای این بار قصد داشتند حرکت مشابهی در مقابل منزل عماد افروغ انجام دهند اما از اقدام آنها جلوگیری شد.

عماد افروغ در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درباره مساله تجمع اعتراضی در مقابل منزلش، گفته است :" این مسئله صحت داشته و قرار بود این مسئله اتفاق بيافتد."

او تاکید کرد :" قرار بود اجتماع اعتراض آمیزی در مقابل منزل من صورت بگیرد که با ایجاد تمهیدات ویژه و دخالت نیروهای ذی ربط این مسئله اتفاق نیفتاد."




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved