آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Sunday 22 January

حراج تصاویر مردم قحطی زده سومالی در تهران

آخرین نیوز: به گزارش سامانه خبری سازمان بنادر و دریانوردی، سفارت سومالی اعلام کرده تصاویری از شرایط جاری مردم سومالی را به ایران خواهد آورد تا با فروش این تابلوها کمکهای مالی برای مردم این کشور جمع آوری شود. سفارت سومالی در تهران قصد دارد، تصاویری از شرایط جاری مردم سومالی که دچار قحطی شده​اند را به تهران منتقل کند. این عکس​های مستند به مردم خیرخواه وعلاقمند فروخته می​شود.

منافع مالی حاصل از فروش این عکس​های مستند صرف کمک به مردم سومالی خواهد شد. سفارت سومالی در تهران به سامانه خبری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرده هنوز زمان دقیق برگزاری این مراسم مشخص نیست ولی سفارت تلاش​های خود را آغاز کرده تا این اقدام خیرخواهانه هرچه زودتر برگزار شود.

در حالی که فعالیت دزدان دریایی سومالیایی بسیاری از کشورها را کلافه کرده​است، سفارت​خانه​های سومالی در بسیاری از کشورهای جهان اقدام به حراج چنین تصاویری برای کمک به مردم کشورشان کرده​اند.

سومالی به دلیل بحران های اقتصادی و خشکسالی دچار قحطی شده است. برخی از ساحل نشینان این کشور طی دو سال گذشته به صورت گسترده به فعالیت​هایی مانند دزدی دریایی روی آورده​اند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی چندی پیش خواهان کمک کشورهای جهان به مردم سومالی شده​بود. به اعتقاد صدر با ارائه چنین کمک​هایی حاکمیت ملی در سومالی تقویت می​شود و در نتیجه موضوع دزدان دریایی هم از بین می​رود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved