آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 دی ماه 1390 برابر با 2012 Tuesday 17 January

ولایتی: نامه اوباما حرف تازه‌ای ندارد

ایلنا: مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل در حاشیه همایش زنان اصولگرا در جمع خبرنگاران، گفت: نامه اخیر اوباما به مقام معظم رهبري حرف تازه‌اي ندارد.

علي‌اكبر ولايتي در مورد اینکه آيا ایران قصد دارد كه به نامه اخير اوباما پاسخ دهد، گفت: اين را بايد از مسوولان بپرسيد.

وی در مورد تهديدات غرب برای تحريم نفت ايران گفت: نفت كالايي نيست كه كسي بتواند آن را تحريم كند، جمهوري اسلامي به راحتي مي‌تواند نفت خود را بفروشد و همواره درخواست از جمهوري اسلامي براي خريد نفتش بيش از ميزاني است كه جمهوري اسلامي توليد مي‌كند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در مورد عدم وحدت جبهه پایداری با جبهه متحد اصولگرایان گفت: اگر دو جبهه با هم متحد نيز نشوند ان‌شاءالله مشتركات زيادي خواهند داشت. ممكن است آراي اعضاي اين مجموعه صددرصد منطبق بر يكديگر نباشد، ولي هر چقدر به يكديگر نزديك‌تر شوند مطلوب‌تر است.

وی تصریح کرد: ما بايد از تفرقه بپرهيزيم و معيارها را براي مردم تبيين كنيم و هر كس پايبندي‌اش را به اين معيارها اعلام كند و در عمل نيز اين پايبندي را به اثبات برساند و در بين مردم داراي راي باشد، مردم مي‌توانند به او راي بدهند و اين افراد اصولگرا هستند.

ولايتي در مورد اینکه آیا جبهه متحد این شرط را گذاشته که کسانی که در ليست‌هاي ديگر حضور داشته باشند در لیست جبهه متحد قرار نمی‌گیرند، گفت: ما چنين شرطي را نگذاشته‌ايم و اگر كسي چنين سخني را گفته نظر شخصي‌اش بوده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved