آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 دی ماه 1390 برابر با 2012 Sunday 08 January

«فتنه ۸۸» را صدا و سیما راه‌اندازی و مدیریت کرد

سایت دیگربان: وحید یامین‌پور٬ مجری سابق صدا و سیما می‌گوید این سازمان عامل و اداره‌کننده «فتنه ۸۸» بوده٬ مدیران آن «بی‌عرضه» هستند و نیرو‌های حزب‌الله از پخش برنامه ورزشی ۹۰ «ناراحتند.»
به گزارش روز شنبه (۱۷ دی) سایت نوپای «کاشف نیوز» آقای یامین‌پور این مطالب را چندی پیش در جمع گروهی از دانشجویان بیان کرده است.
به نوشته این سایت٬ یامین‌پور در جمع دانشجویان گفته که «فراماسون‌ها» در صدا و سیما نفوذ کرده‌اند و عامل حذف وی از این سازمان شده‌اند.
وحید یامین‌پور مجری برنامه جنجالی «دیروز، امروز، فردا» بود که پس از مدتی پخش این برنامه متوقف و مجری آن نیز ممنوع‌التصویر شد.
از زمان اخراج وی از صدا و سیما٬ وی اظهارات تند و تیزی علیه مقام‌ها٬ برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان مطرح کرده که تند‌ترین آن‌ها متنی است که سایت «کاشف نیوز» به نقل از وی منتشر کرده است.
یامین‌پور در بخش دیگری از سخنان خود گفته است ۷۵ تا ۸۰ درصد کارمندان صدا و سیما در انتخابات سال ۸۸ به میرحسین موسوی رای داده بودند که نشان می‌دهد بدنه این سازمان را «بالا شهری‌ها» تشکیل داده‌اند.
وی همچنین گفته که صدا و سیما در ترویج «سکولاریسم» در جامعه فعالیت می‌کند و برای ساکت کردن منتقدان خود به اهدای «سکه و پول» روی آورده است.
نیروی حزب‌اللهی و ارزشی سال‌هاست از سیاست‌ها و برنامه‌های صدا و سیما انتقاد کرده و خواستار تجدید‌نظر در جهت‌گیری‌های این سازمان در برنامه‌سازی‌ها و ساخت سریال‌ها هستند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved