آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 دی ماه 1390 برابر با 2012 Friday 06 January

نگرانی صفار هرندی از کشتی که همه نوع جانوری دارد

سایت کلمه: محمدحسین صفار هرندی در نشست انقلاب اسلامی، ‘مخاطرات امروز و فردا’ که در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفته است:در کشور ما تحزب قوی نداریم و افرادی هم در این زمینه تربیت نشده اند. احزابی که تاکنون داشته ایم بیشتر شوخی و طنز بوده و در جمع کردن نیروهای اجتماعی موفق نبودند و فقط در زمان انتخابات به دور هم جمع می‌شوند. هیچ حزبی مانند مسجد نمی‌تواند ارتباط عاطفی و فرهنگی برقرار کند.

وی نگفت که بر اثر بی تدبیری ها صورت گرفته مسجد این پایگاه عمومی نیز دیگر محل تجمع مردم نیست.

به گزارش نسیم آنلاین، هرندی مدعی است: اگر اکنون مسیر سازندگی و اصلاحات را طی می‌کردیم در ردیف کشورهایی بودیم که اکنون در حال سقوط هستند ولی ما امروز در یک طرف دیگر ماجرا هستیم که همه از انقلاب ما الهام می‌گیرند.

صفار هرندی به اقدام غیرقانونی پسرش در جریان حمله به سفارت انگلیس و بی اعتباری کردن کشور در صحنه بین الملل اشاره ای نکرد.

این مشاور فرمانده سپاه بدون اشاره به حمایت مردمی از جنبش سبز معتقد است: چیزی که فتنه گران را به سقوط کشاند، فقدان تقوای جمعی بود؛ هرچند که در داخل آنها نماز شب خوان هم بود. گفتند که افتخار می کنیم که در مجموعه ما از گوگوش تا سروش جای می گیرد؛‌ مانند کشتی که در آن همه نوع جانوری پیدا می شود؛ اگر اینگونه شد قطعا باید منتظر سقوط باشند.

وی بدون اشاره به آشفتگی اصولگرایان در انتخابات می گوید: در آستانه برگزاری انتخابات پیش روی، یک آشفتگی گفتمانی و سازمانی در میان اصلاح طلبان وجود دارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved