آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 دی ماه 1390 برابر با 2012 Thursday 05 January

انتخابات آمریکا؛ پيروزی مجدد اوباما بسيار دشواراست

یک تحلیلگر آمریکایی تصریح کرد پیروزی مجدد اوباما در انتخابات آمریکا بسیار دشوار است.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، جیمز کارویل گفت، اوباما تلاشهای خود را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 با شدت ادامه می دهد، اما اوباما برای سکانداری مجدد کاخ سفید باید مسیر سختی را طی کند و پشت سر بگذارد.

این تحلیلگر آمریکایی افزود، تردیدی نیست که پیروزی اوباما در انتخابات امسال، کار بسیار دشواری است بویژه در شرایط اقتصادی کنونی که اقتصاد آمریکا با آن مواجه است.


حمایت سناتور مک کين از ميت رامنی

میت رامنی نامزد حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توانست حمایت رسمی سناتور جان مک کین کاندیدای پیشین ریاست جمهوری را جلب کند.

رامنی اکنون می کوشد تا موفقیت خود را در انتخابات مقدماتی آیوا به زمینه ای برای پیشبرد تبلیغات انتخاباتی اش در نیوهمپشایر تبدیل کند.

رامنی که برنامه تبلیغاتی خود را در ایالت نیوهمپشایر آغاز کرده در جمع هوادارانش گفت به نظرم فاصله آنچه رئیس جمهور اوباما در دوران نامزدی خود وعده داده بود با آنچه اکنون محقق شده است به قدری زیاد است که شهروندان آمریکایی آگاه از این مسئله نهایتا اقدام درست را انجام خواهند داد.

سناتور جان مک کین نیز که در همین جمع حضور داشت از مردم نیوهمپشایر خواست تا از رامنی حمایت کنند.

وی گفت دلیل حضور من در اینجا فقط یک چیز است و آن هم اینکه اطمینان یابیم که میت رامنی را به رئیس جمهور بعدی آمریکا تبدیل خواهیم کرد.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved