آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 23 دی ماه 1402 = 13-01 2024

فیلم؛ ببینید مشاور امور بین الملل خامنه‌ای (ولایتی) به چه روزی افتاده

ارسالی کاربران: این بابا با این وضعیت نیمه فلج بیش از ۳۸ مسولیت دولتی داره و در دهها مجمع حکومتی عضو هیئت مدیره است...




www.youtube.com/watch?v=sErGy8CZvdk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمدعلی حفظ اللسان January 13, 2024 06:10 PM

باسلام خدمت تمامی کسانی که عهده دار شغل شریف خبرنگاری هستند باید بگویم که پیری یک بیماری طبیعی است ‌نباید مورد مرمت وکنایه های منفی قرار بگیرند همه کسانی که عمر طولانی دارند بهمین بیماری خواه ناخواه گرفتارخواهند شد اما اینکه با این شرایط چرا اینهمه مسولیت دارند باید گفت که اینهم چندان غیر عادی نیست بیشتر سیاستمداران دنیا هم این حالت را دارند کیسینحر‌که همین اواخر فوت شدند ۱۰۰ ساله بود و البته مسولیت رسمی نداشت اما غیر مستقیم در اداره دنیا نقش مهمی داشت اقای ولایتی احتمالا مشکل ارتروز دارند وگرنه آدم سرحالی بود تا این اواخر تازه ایشان ظاهرا عمل هم دارند و ‌صددرصد این کسالت موقتی است یک کم از این جهت مراقبت شود که حتما چنین است بزودی بروز می‌شود انشاالله ایشان توفیق جلب اعتماد رهبری عزیز را دارند و ازاین جهت هم که باشد مورد احترام است

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی January 13, 2024 09:10 PM

لش کش ها همه در نوبت ایات و امام و بیت اغا
از ولایت تا هدایت جنتی همگان در صف مرده شور در انتظارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کهن دیارا January 13, 2024 10:51 PM

ه:حفظ اللسان !
ما هم امیدواریم که سرحال و قبراق بماند چون با او کا رداریم و باید در دادگاه ملی جوابگوی تمامی جنایتهایی که نزدیک به ۵ دهه کرده باشد او از محدود جانیان رژیم است که در تمامی جنایتها هاو خیانت ها فرد با نفوذی بوده که در قید حیات است ویرانی ایران و براه انداختن نیروهای نیابتی دکترین این فرد رذل بود که ایران را به این روز دچار کرد با آرزو در دادگاه ملی در کنار خامنه ای جلاد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا توحیدلو January 13, 2024 11:04 PM

اقای محمدعلی حفظ اللسان : ظاهرا عمل هم دارند ؟! بابا این مردک هم منقلی خامنه ای وحداد قاتل است چند سال پیش هم دانشجویان افشاگری کردند که در دانشگاه تریاک میکشد ! انوقتها که وزیر امور خارجه بود موقع مصاحبه کله اش پایین میافتاد و چشمهایش بسته میشد ! یکی از کثیف ترین اداره کنندگان جمهوری اسلامی بود و نتیجه تصمیمات پا منقلی این سه نفر را الان میبینید شما هم بهتر است دست از پاچه خاری رهبر و ولایتی دست برداری و بفکر پیدا کردن سوراخ موش باشی !

گزارش یا اعتراض به این نظر


irani January 14, 2024 07:26 AM

این "حافظلسان" کیست؟ ملاها به اندازه کافی تریبون دارند، میکروفن دارند لطفا از کمک به آنها دست بردارید لطفا به هواداران خود توهین نکنید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: