آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 آذر ماه 1402 = 10-12 2023

فیلم؛ بازگشت دوباره صادق بوقی قوی تر از قبل به فضای شادی

ویدئوی جدید رقص صادق بوقی هموطن معروف رشتی؛ بازگشت دوباره صادق بوقی قوی تر از قبل به فضای شادی و نشاط در رشت؛ گیله‌مردی که یک شبه قهرمان دل‌های ایرانیان شد... (فیلم زیر)

به دنبال مسدود شدن صفحه اینستاگرام یک شهروند ساکن رشت، معروف به «صادق بوقی» به دلیل رقص و آواز در بازار رشت، شماری از مردم در شهرهای مختلف ایران از او حمایت کردند و ویدیوهایی از خواندن و رقصیدن خود شبیه به ویدیوی او منتشر کردند.

صادق بوقی که تا پیش از این به واسطه ویدیوهایش مشهور بود، اکنون با مسدود شدن اینستاگرامش پرطرفدارتر هم شده و موجی از حمایت‌ها از او در شهرهای مختلف ایران به راه افتاده است.

یکی از ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی جمعی از دختران جوان را نشان می‌دهد که در حمایت از صادق بوقی با آهنگ او به شادی مشغول هستند. ویدیوی پربازدید دیگر از جمعی از مردم در بازار ماهی‌فروشان ساری است که همچون صادق بوقی مشغول به خواندن و شادی هستند.

در واکنش به موج بازداشت‌ها و برخوردهای قضایی با کسانی که به هر شکلی در آوازخوانی صادق بوقی مشارکت داشتند، کاربران شبکه‌های اجتماعی، جمهوری اسلامی را «دشمن شادی و امید» خواندند. پس از آن، صادق بوقی در واکنش به توقیف صفحه اینستاگرامش گفت: «فقط شادی مردم را می‌خواهم، می‌خواهم با کارهایم روحیه‌شان عوض شود. ۷۰ سال سن دارم و ایران را هم دوست دارم.»





www.youtube.com/watch?v=EuWUZue4Rv4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا December 10, 2023 06:59 PM

شماها حق دارید که از شادی هموطنم صادق بوقی بترسید ، جماعتی ک اینقدر کودک کشته ،زن و مرد بی سلاح سلاخی کرده ،مادران بیشماری را عزا دار کرده باید از سایه خود بترسد
وقتی این جنایتکاران عمامه به سر با آیین نکبت بار خود به توالت ریخته شدنند ، شما ها به هر جهنمی بروید ، ملت ایران پشت سر شما گزمه ها هستنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: