آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 تیر ماه 1402 = 18-07 2023

عکسی از گشت ارشاد شیراز که پربازدید شد؛ مقامات رژیم: ما نبودیم!

سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده نیروی انتظامی در سراسر کشور با هدف برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد. در این باره تصویری از گشت ارشاد در شیراز بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. (عکس زیر)

این در حالیست که به دنبال اعلام فعال کردن دوباره گشت ارشاد خبرگزاریهای حکومتی می گویند که رئیسی و اژه‌ای این فرمان را تکذیب می‌کنند. خبرگزاری ایسنا ساعاتی پیش نوشت که پس از پیگیری خبرنگار این خبرگزاری مشخص شده که رئیس‌جمهور و قوه قضاییه دستوری درباره بازگشت ون‌های گشت ارشاد به خیابان‌ها نداشته‌اند.

یک سایت داخلی هم نوشت: از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است

از سوی دیگر رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته: بعید به نظر می‌رسد که با مجلس شورای اسلامی برای راه‌ اندازی مجدد گشت‌های امنیت اخلاقی هماهنگی یا توافقی صورت گرفته باشد. دولت در این زمینه اقدامات خود را براساس قانون انجام می‌دهد.

اعلام رسمی گشتی های جنایتکار موسوم به ارشاد در حالیست که طی دو روز گذشته علاوه بر شبکه‌های اجتماعی در رسانه‌های حکومتی هم کلیپ ها و عکس هایی منتشر شده که نشان می‌دهد که ازسرگیری فعالیت سرکوبگرانه گشت های ارشاد با ون‌هایی است که پلاک نیروی انتظامی دارند اما رنگ آن متفاوت است. کلیپ های منتشر شده هم‌چنین حاکی از دستگیری و تهدیدهای سرکوبگرانه علیه زنان و صدور احکام ضدانسانی علیه دستگیرشدگان است.

یکی از تهدیدهای سرکوبگرانه گشت موسوم به ارشاد: یا روسری را سر کن یا سوار ون شو. اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابت را کف دستت بگذارند...

شبکه‌های اجتماعی همچنین از دو روز پیش اسناد احکام ضدانسانی قضات خامنه ای را منتشر کردند. در یکی از این احکام تنفرانگیز شستن میت به مدت یک ماه در غسالخانه تهران در نظر گرفته شده است.

کار در غسالخانه مشکل حجاب را حل نمی‌کند

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در انتقاد به احکامی که برای برخی هنرمندان کشور صادر شده است توئیتی منتشر کرد و نوشت: اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه‌ گواهی سلامت روانی برای متخلفان حجاب، به جای اینکه مشکل حجاب و عفاف را حل کند، باعث ایجاد چالش‌های مهم‌تر و بیشتری خواهد شد.

ضرغامی همچنین در حاشیه همایش گردشگری سلامت به این موضوع اشاره کرد و گفت: اینکه بگوییم هر دو هفته یک بار فردی گواهی سلامت از روانپزشک بگیرد هیچ‌کس نمی‌پذیرد.

تهاجم به ماموران سرکوبگر گشت ارشاد در اصفهان

نیروی سرکوبگر انتظامی در استان اصفهان از تهاجم به دو تن از مأموران گشت ارشاد خبر داد. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ۲نفر از آمران به معروف در یکی از پمپ بنزین‌های شهر اصفهان به راننده خانم یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ تذکر می‌دهند اما با توهین و فحاشی از سوی وی مواجه می‌شوند و در ادامه راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به آن‌ها حمله ور شده و پس از ضرب و جرح آمران به معروف گوشی تلفن همراه یکی از آمران را به خانم کشف حجاب داده و او نیز آن را می‌برد. این خانم به جرم اخلال در نظم عمومی، کشف حجاب در انظار عمومی، توهین به آمران به معروف دستگیر شد...

ایران پرس نیوز




سیاوش July 18, 2023 08:00 AM

این حروم زاده هارو باید از پشت بامها با بمب های آتش زاد مورد حمله قراد داد باید ترس را به خودشان بازگردونیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


fred July 18, 2023 08:09 AM

ان همه اپارتمان اون دور و اطراف امان از یک دوربیندار شکاری

گزارش یا اعتراض به این نظر


کهن دیارا July 18, 2023 07:17 PM

باید امنیت را از این جانیان در کوچه و خیابان سلب کنیم کافیه برسر وروی نکبت این اجامر آتش سنگ و مواد سوزاننده هم مردم از بالای بام هایشان پرتابکنند اونوقت مثل سوسک مستراب فرار میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی July 19, 2023 03:14 AM

گشت ارشاد
گر که شاه میدانست سید علی منحرف است

گشت ارشاد را موظف مینمود
تا کند تعقیب روز وشب معشوقه اش سید علی درفیضیه پشت حرم تا که ... رهبر امت امان باشد از آن چیز

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: